4.3.2016 Kiitos! | Pe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination | Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …
| Kommentit: 0 |
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat | |
Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 44 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 44 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 77 käyttäjää, tämä oli Pe Loka 25, 2024 1:21 am |
Statistiikat | Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx
Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
|
Hahmostatistiikat | Ohun lauma
- Urokset: 24
- Nartut: 5
Yhteensä: 29
Paholaisten lauma
- Urokset: 7
- Nartut: 1
Yhteensä: 8
Susien Monarkian sotajoukot
- Urokset: 1
- Nartut: 2
Yhteensä: 3
Mustien Susien Imperiumin sotajoukot
- Urokset: 3
- Nartut: -
Yhteensä: 3
Muut
- Urokset: 10
- Nartut: 1
Yhteensä: 11
Laumattomat
- Urokset: 8
- Nartut: 3
Yhteensä: 11
YHTEENSÄ: 65 |
|
| 20.9.2014 - Uusi ulkoasu | |
| |
Mitä mieltä olet uudesta ulkoasusta? | Mahtava! | | 73% | [ 8 ] | Hieno | | 18% | [ 2 ] | Ihan OK | | 9% | [ 1 ] | ...meh | | 0% | [ 0 ] | Huono | | 0% | [ 0 ] | Edellinen oli paljon parempi | | 0% | [ 0 ] |
| Ääniä yhteensä : 11 | | Äänestys suljettu |
| Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sakha Admin
Viestien lukumäärä : 266 Join date : 26.09.2013 Ikä : 26 Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski
| Aihe: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 1:41 am | |
| Tässä nyt olisi tämä uusi ulkoasu :) Kuten pystyy huomaamaan, lisäsin tuohon foorumin reunaan noita niin kutsuttuja "modeeleja", missä näkyy vähän kaikkea pikkutietoa. Chatinkin lisäsin, niin sinne saa vapaasti mennä puhumaan ihan mistä vain, kunhan vain muistaa peruskäytöstavat ^^
Haluaisinkin kuulla mielipiteitänne, että ovatko nuo uudistuksen täysin turhia, vai luulisitteko että niille tulisi käyttöä? Chatista nyt ainakin olin hieman epävarma lisäisinkö sen vai en, kun tuolla on jo tuo yleisen pälätyksen-topic, mutta heitin sen nyt kuitenkin tuonne. Kai tuo chatti on hieman vapaampi ja nopeampi paikka keskustelulle kuin itse foorumin topicit, vai....?
Kuitenkin, jos jotain ongelmia ilmenee tämän uuden ulkoasun kanssa, ottakaa heti yhteyttä minuun tai Untamediin. Itse käytän Mozillaa, ja ainakin nyt mitä olen katsellut ympäriinsä, tämä vaikuttaa toimivan. Samoin Safarissa iPadilla foorumi vaikuttaa ihan siistiltä, mitä nyt ihan noita vaaleansinisiä reunoja ei näy, mutta ne nyt ei olekaan niin tärkeät... Ottakaa siis ihan reilusti yhteyttä, ja kertokaa mielipiteitänne asiasta vapaasti :)
Sitten hieman toisenlaista asiaa... Koska minulla on nyt ollut "hieman" näitä katoamisia ynnä muita sellaisia ja Nightkin lähti, niin Untamed on kohonnut moderaattorista täysivaltaiseksi ylläpitäjäksi, ja hoitaa nyt foorumin asioita yhtä lailla kuin minäkin :) Kiitokset tästä edelleen...!
...ja tämän päivityksen yhteydessä muistin taas minkä takia vihaan html-koodeja... | |
| | | Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 1:51 am | |
| Ulkoasu on upea (: Windows puhelimellakin toimii hyvin minulla ^^ koneella en ole vielä edes nähnyt : D
Mutta tosiaan, minusta nuo "modeelit" ovat ihan hyvä idea, saa hiukan selkeämmän kuvan hahmojen sisällöstä ja ehkä ilmoittaa uusia pelaajia monipuolistamaan hahmojakaumaa, kun näkee minkä verran missäkin laumassa on hahmoja.
Chatti ei ole minusta lainkaan huono, sillä keskustelualue painottuu yleensä tiettyihin aiheisiin, joista keskustellaan. Ja onhan se tietty nopeampikin, kuten mainitsit (; | |
| | | Aisa Admin
Viestien lukumäärä : 147 Join date : 04.07.2014 Ikä : 27
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 2:36 am | |
| Uusi ulkoasu piristi kyllä kummasti päivää ja olin hetken pihalla, kun tulin sivustolle:D Tietokoneella ainakin tämän näkyy ja toimii hyvin. Chatti oli mielestäni hyvä lisäys ja onhan se nopeampi tapa saada toiset kiinni. Nämä modeelit olivat minulle ainakin ihan uusi juttu ja näyttävät kieltämättä todella käteviltä pikku tietopaketeilta. Toivotan tässä myös Untamedille onnea ylennyksen johdosta:) | |
| | | Sakha Admin
Viestien lukumäärä : 266 Join date : 26.09.2013 Ikä : 26 Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 2:43 am | |
| O.O HUPS! Tiesin, että kun kirjottaa nopeasti ja tarkistamatta, jotain menee pieleen... Nuo ovat siis moduuleja, ei modeeleja (ihmekös kun kuulostikin vähän tyhmältä... Idiootti minä OTL )
Muistaakseni minun piti jo sen edellisen ulkoasun aikana lisätä nuo modUUlit, mutta jos nyt oikein muistan, se aikaisempi teema ei vissiin oikein toiminut niiden kanssa... Nyt satuin onneksi vahingossa löytämään tämän, missä ne toimivat noin hyvin ^_^ | |
| | | Shiho
Viestien lukumäärä : 666 Join date : 03.05.2014 Ikä : 24 Paikkakunta : Norfolk
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 2:46 am | |
| Tosi hieno! Sopii tosi hyvin tuon uuden kuvankin kanssa! | |
| | | Illumination
Viestien lukumäärä : 488 Join date : 18.10.2013 Ikä : 25
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 2:55 am | |
| Tosi hieno ulkoasu ja onnea Untamedille ylennyksen johdosta. | |
| | | Isisso
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 16.10.2013
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu La Syys 20, 2014 11:10 pm | |
| Hienolta näytää. Sininen ei ole suosikki värini, mutta uuden yläkuvan kanssa se toimii oikein hienosti. Tuo hahmostatistiikat moduuli, paneeli... Mikä onkaan on kanssa oikein hyvä lisäys. Ps. Onnittelu Untamedille. | |
| | | Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu Su Syys 21, 2014 1:32 am | |
| Hahah kiitos : D minulle moduuli oli niin vieras käsite, ettei modeeli edes kuulostanut omituiselta x) mutta tosiaan, auttelen Sakhaa mielelläni niin paljon kuin pystyn, ja kuten Aisan kanssa keskustelimme, niin onhan se varmasti rankkaa ja aikaavievää pitää sivustoa pystyssä aivan yksin kun pidemmät lomat ovat vähän hankalia | |
| | | Kiwi
Viestien lukumäärä : 25 Join date : 13.08.2014 Ikä : 28
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu Ma Syys 22, 2014 12:16 pm | |
| Vau! Todella kaunis ulkoasu! Onnittelut Untamedille ylennyksestä, ja onnittelut Sakhalle upean ulkoasun tekemisestä! | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: 20.9.2014 - Uusi ulkoasu | |
| |
| | | | 20.9.2014 - Uusi ulkoasu | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |