Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Kaunis kevätpäivä

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeKe Elo 27, 2014 4:17 am

Desert oli saapunut Kitamiin, jos Akema nykyään asui. Hän oli juuri lähtenyt Akeman kotitalon pihalta Akeman kanssa kun hänelle tuli nälkä. He palasivat talolle ja saivat ruokaa, he lähtivät metsään kävelylle. "Kertoiko Diabel sinulle Dokusta?", uteli Desert. Akema nyökkäsi. He pysähtyivät metsäaukiolle lepäämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeKe Elo 27, 2014 1:40 pm

Hazuki ja Daigo
Kaksi urosta kävelivät metsässä. He olivat käyneet Ohussa tarkistamassa tilanteen mikä ei näyttänyt liian hyvältä. Urokset olivat päättäneet palata Hokkaidolle, valmistautumaan. Yhtäkkiä Daigo hypähti ja alkoi haukkua. Hazuki katsoi yllättyneenä pentua.
"Mitä sinä nyt räksytät?" Husky kysyi. Daigo hypähti eteenpäin.
"Desert ja Akema ovat tuolla! Mennään tervehtimään!" Daigo sanoi. Hazuki naurahti ja seurasi Daigoa.
"Desert! Akema! Mukava nähdä taas!" Hazuki sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Elo 28, 2014 5:30 am

Desert huomasi ystävänsä ja tuli tapaamaan heitä Akeman kanssa. "Hauska tavata ystävät.", Desert sanoi ja nuolaisi kummankin uroksen poskea. Akema nyökkäsi tervehdykseksi. "Mukava tavata taas.", Akema sanoi. Desert istahti maahan ja kuunteli, kun Akema jutteli Hazukille ja Daigolle. Äkkiä metsästä kuului juoksuaskelia. Vieras sekarotuinen koira juoksi metsästä kannoillan viisi koiraa. "Apua!", koira huusi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Elo 31, 2014 1:03 am

Daigo ja Hazuki
Urokset kääntyivät katsomaan ja näkivät kun viisi koiraa jahtasivat sekarotuista koiraa. Hazuki huokaisi.
"Ei kai auta kun vain mennä apuun..." Se sanoi ja otti johdossa olevaa jahtaajaa niskasta kiinni.
"Rauhoituppas poju. Kerro mitä täällä on meneillään."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Elo 31, 2014 7:55 am

"Kiitos", sekarotuinen sanoi hengästyneenä, kun Hazuki tarttui yhteen jahtaajista. "Minä en kerro vieraille mitään.", sanoi sekarotuinen jahtaajien johtaja. Uros pääsi irti Hazukin otteesta ja sanoi: "Olen Dizan Hakodatesta, olen Dokun kenraali!" Desert hätkähti kuullessaan, kuka koira oli.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Elo 31, 2014 8:45 am

Daigo ja Hazuki
"Ei se mitään. Me annamme heille selkään!" Daigo kertoi sekarotuiselle, kun Hazuki jatkoi Dizanin kiduttamista. Hazuki pysyi täysin rauhallisena ja roikotti toista juuri maan yläpuolella.
"Hauska tutustua. Minä olen Hazuki Mutsusta, ja minä olen Kisaragin kenraali, joten jos olisin sinä, niin kannattaisi suitsia suusi. Ennen kun panen kuonosi ryttyyn." Hazuki sanoi ja katsoi Desertiä. "Sinähän tiedät näistä tyypeistä. Saat päättää tämän rääpäleen kohtalon." Hazuki sanoi ja pudotti Dizanin suden jalkoihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Elo 31, 2014 8:50 am

"Antaa hänen mennä tällä kertaa.", Desert sanoi vakavissaan. Silloin Desert haistoi vieraiden koirien hajun. Kallion kielekkeelle heidän takanaan käveli suuri määrä koiria, jotka hyppäsivät alas. Koirien joukosta käveli esiin jättiläsimäinen ruskeavalkoinen akita, jolla oli myrkynvihreät silmät.


Viimeinen muokkaaja, Hopsufani pvm Ti Syys 09, 2014 8:02 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Elo 31, 2014 8:59 am

Daigo ja Hazuki
"Pfft... Itse olisin kyllä pudottanut sinut alas kalliolta, mutta antaa olla." Hazuki sanoi. Sitten se karjaisi neljälle muulle: "HÄIPYKÄÄ TÄÄLTÄ SENKIN LURJUKSET!" Hazuki oli niin ärsyyntynyt ettei huomannut kun vieras koiralauma alkoi piirittää heitä. Daigo pelasti Hazukin hyökkäävältä sakemannilta vetämällä huskya hännästä. Hazuki kääntyi katsomaan ruskeavalkoista kaita.
"Jaahas jaahas! Lisää kiusankappaleita!" Hazuki sanoi pilkkaavasti ja astui puolustavaisesti muiden koirien eteen. "Haluatko sinä sitten kuonoosi?" Daigo astui Hazukin vierelle ja näytti kieltään kaille.
"Just niin! Hazuki-Sensei tekee sinusta hakkelusta!"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Elo 31, 2014 9:18 am

Kai naurahti Hazukin uhkaukselle ja sanoi: "Et taida tietää kuka olen, olen Doku, pohjois kiinan valtias." "Varo Hazuki, hän on geenimanibuloitu ja hänen hampaissaan on kobran myrkkyä!", huusi Akema.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeMa Syys 01, 2014 6:06 am

Hazuki ja Daigo
Daigo hypähti hieman taakseen kuullessaan Dokun hampaista mutta Hazuki seisoi paikallaan.
"Hah... Et ole ensimmäinen, Doku..." Hazuki nuolaisi huuliaan ja katsoi Desertiä. "Älä huoli Desert. Oletko koskaan kuullut Venäjän Snapesta?" Hazuki kysyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeMa Syys 01, 2014 6:53 am

"Olen kuullut hänestä.", Desert vastasi ja odotti että Hazuki kertoisi lisää. Akemakin odotti Hazukin kertovan Snapesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeMa Syys 01, 2014 11:48 am

Hazuki ja Daigo
"Snape oli myös geenimanipuloitu koira. Rodultaan Akita, mutta sitä oli käytetty koe eläimenä Venäjällä." Hazuki aloitti. "Sen kehoon laitettiin aavikkotaipaanin ja kobran geenejä, mikä teki uroksesta hirviön. Sen koko ei lainkaan muuttunut, mutta se sai suomuja päähänsä, kirkkaanvihreät silmät ja myrkkyhampaat. Hän oli aika pelottava luonteeltaan." Hazuki kertoi. Daigo vilkaisi Desertiä pelokkaasti.
"Tapasitko sinä tämän Snapen sitten?" Daigo kysyi. Hazuki nyökkäsi.
"Kyllä. Hän tuli kerran Mutsuun haastamaan veljeäni Kisaragia, mutta Kisaragi oli lähtenyt meidän serkkumme Sumikon luokse Yamanashiin. Uzuki oli matkalla Kitamissa ja Minazuki oli auttamassa Giniä Ohussa, joten minä olin ainoa Mutsulle jäänyt. Snape haastoi minut taisteluun, mutta hän hävisi minulle. Hän suuttui ja yritti tappaa minut, mutta sitten kaksi ruskeakarhua hyökkäsi. En halunnut Snapen kaltaisen vahvan soturin kuolevan, joten puolustin häntä. Otin jopa muutaman iskun hänen takiaan. Sillä hetkellä Snape muuttui ja tappoi molemmat karhut, pelastaen minun henkeni." Daigo henkäisi.
"Eli... Hän on siis vielä hengissä?" Hazuki pudisti päätään.
"Ikävä kyllä, karhu ehti surmata hänet juuri ennen kun se kuoli Snapen myrkkyyn."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTi Syys 02, 2014 5:21 am

"Kamalaa.", voihkaisi Desert. Silloin pensaasta juoksi ruskeavalkoinen, kaksivuotias akita "Anteeksi, kuulin että puhuitte isästä. Olen Suki." Desert oli huomannut, että Doku oli lähtenyt Hazukin kertoessa tarinaansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeKe Syys 03, 2014 8:58 am

Daigo ja Hazuki
Daigo tuhahti kun näki Dokun lähtevän.
"Pfft... Pelkuri." Se kuiskasi. Yhtäkkiä Daigon ikäinen akita syöksyi pensaasta, ja esitteli itsensä Sukiksi. Hazuki kumarsi päätään.
"Tervehdys. Olen Mutsun Kolmoskenraali Hazuki. Tässä ovat ystäväni, Daigo ja Desert."
"Hetkonen... Isästä? Oletko muka Snapen jälkeläinen?" Daigo kysyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Syys 04, 2014 5:19 am

"Olen.", Suki vastasi. "Hauska tavata teidät kaikki. Kyllä, Snape oli isäni.", Suki jatkoi. "Tiedättekö missä Ohu on? Olen matkalla sinne.". Desert haukotteli hieman ja kävi maahan makaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Syys 04, 2014 7:00 am

Daigo ja Hazuki
Daigo nyökkäsi.
"Tietysti! Olemme Ohun Sotureita!" Daigo sanoi hilpeästi, ja vilkaisi Hazukia. "Noh... Paitsi että Hazuki on kotoisin Mutsusta..." Hazuki ei vastannut, vaan katsoi Desertiä.
"Eikö se ole outoa... Että Doku vain lähti noin vaan?" Hazuki kysyi. "Jos minä olisin Doku, olisin hyökännyt ja tappanut joka ikisen täällä olevan."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Syys 04, 2014 7:13 am

"On se hiukan outoa. Hän varmasti suunnittelee jotain.", vastasi Desert. Desert kertoi Sukille Dokusta. "Daigo varo!", huusi Akema, kun eräs tanskandoggi hyppäsi kalliolta Daigon kimppuun. Akema sivalsi koiraa vasemmalla etutassullaan ja koira lensi maahan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Syys 04, 2014 8:04 am

Daigo ja Hazuki
Daigo kirosi kun heittäytyi pois tieltä. Hazuki haukahti agressiivisesti ja syöksyi tanskandogin niskaan. Se kääntyi Desertiä ja Akemaa päin.
"Puolustakaa Sukia ja Daigoa!" Husky huusi. Daigo nousi jaloilleen ja puri tanskandoggia kalloon.
"Senkin ilkimys! Kunnon uros ei kiusaa pienempiään!" Daigo karjui kun se pureutui tiukasti kiinni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Syys 04, 2014 8:22 am

Desert pureutui kiinni tanskandogin kylkeen. Desert puri todella kovaa ja lopulta hellitti. "Kuka sinä olet? Oletko Dokun laumalaisia?", Desert kysyi tanskandogilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeTo Syys 04, 2014 12:01 pm

Hazuki ja Daigo
Daigo ei päästänyt otettaan. Hazuki puri kiinni kovin niskasta ja tanskandoggi vinkaisi.
"Noh!? Ala puhua, lurjus!" Hazuki murahti. Tanskandoggi vikisi lisää.
"Aaah! En tiedä mitään! Joku pelottava koira käski minua hyökkäämään....! Älkää satuttako minua! En halua tehdä teille mitään pahaa!" Tanskandoggi ulisi. Daigo ei vieläkään irrottanut, mutta Hazuki hellensi otettaan hieman.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimePe Syys 05, 2014 2:02 am

Desert irrotti otteensa ja totesi: "Se oli varmaan Doku. Kerro meille mitä tapahtui." Desert kävi makuulle Sukin viereen ja pyysi Daigoa irrottamaan otteensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimePe Syys 05, 2014 11:02 am

Hazuki ja Daigo
Daigo tuhahti ja päästi irti. Hazuki päästi myös otteensa ja astui taaksepäin. Tanskandoggi veti vähän aikaa henkeään ja alkoi puhua.
"Minä... Kuulun erääseen villikoira laumaan. Nimeni on Hunter, ja laumani ei halua mitään pahaa kenellekkään! Olin vain metsästämässä kun suuri akita tuli luokseni ja käski hyökätä aukiolla olevan koirajoukon kimppuun. Kysyin miksi... Ja se hirviö... Se..." Hunter puri hampaansa yhteen. "Se puri yhden rivisotilaansa kuoliaaksi ja söi sen pään!" Hazuki ja Daigo irvistävät ajatuksesta.
"Mikä kannibalistinen räkäkirsu..." Daigo mutisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Syys 07, 2014 4:34 am

"Kauheaa!", totesi Desert. Hän jatkoi: "Vie meidät laumasi luo. Katsotaan voimmeko auttaa." Desert lähti juoksemaan Hunterin perässä. Vähän matkaa juostuaan Desert näki koiralauman jossa oli noin 300 jäsentä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Syys 07, 2014 6:26 am

Daigo ja Hazuki
Urokset seurasivat Hunteria ja Desertiä lauman luokse. Hunter ulvoi hieman ja niin eräs sakemanni tuli eteenpäin. Hazuki ja Daigo katsoivat Hunteria.
"Onko tämä johtajasi?" Hazuki kysyi. Hunter nyökkäsi.
"Kyllä, tämä on Herramme Usagi." Hunter kertoi. Usagi hymyili lempeästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitimeSu Syys 07, 2014 7:51 am

Desert kumarsi koiralle. "Usagi?", kysyi Desert. "Pitkästä aikaa Usagi. Onpa sinulla hieno lauma." Desert kertoi ystävilleen ja Hunterille että Usagi kävi leikkimässä hänen luonaan pentuna ja on yksi Desertin parhaista ystävistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kaunis kevätpäivä Empty
ViestiAihe: Vs: Kaunis kevätpäivä   Kaunis kevätpäivä I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaunis kevätpäivä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Kaunis kevätpäivä
» Kaunis kevätpäivä.
» Kaunis kevätpäivä.
» Kaunis kevätpäivä.
» Rauhallinen kevätpäivä. (Kaksinpeli, Hopsufani).

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Hokkaido :: Kitami-
Siirry: