Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 7:19 am

Desert johti joukkoa, kun he saapuivat kaupungin lähelle. "Mennään." sanoi Kai. Pian he saapuivatkin pienelle mäelle ja Kai alkoi ulvoa. Hetken kuluttua paikalle tuli pieni lauma, jonka edessä käveli ruskevalkoinen beagle. Beagle tervehti kaikki ja sanoi: "Hei, olen Saika."
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:07 am

Daigo
Daigo tervehti Saikaa. Se silmäili beaglen laumaa ja hymyili.
"Terve kaikille! Minä olen Daigo!" Se huusi. Se kääntyi katsomaan Hazukia. "He näyttävät vahvoilta tyypeiltä, vai mitä Hazuki?"

Hazuki
"Olet oikeassa Daigo." Hazuki totesi ja katsoi Desertiä. "Aikovatko he tulla meidän kanssa Ohuun?" Husky kysyi Desertiltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:11 am

Desert kysyi Saikalta ja tämä vastasi myöntävästi. Saika ja hänen laumansa liittyivät Desertin joukkoon. "Eiköhän sitten lähdetä Ohuun." totesi Desert ja lähti juoksemaan kohti satamaa, se juoksi Daigon ja Hazukin välissä ja hymyili molemmille. Kun he saapuivat satamaan Akema katseli laivoja ja huuhdahti: "Hei! Tuo tuolla on meidän laivamme!" Akema osoitti punavalkoista laivaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:21 am

Daigo Ja Hazuki
Daigo hyppäsi ilosta kun kuuli että Saikan lauma liittyisi heihin.
"Jahuu! Nyt kaksosilla ei ole mitään mahdollisuuksia meitä vastaan!" Se nauroi kun koirat juoksivat satamaa kohti. Hazuki pyöräytti silmiään.
"Älä vielä sano, rääpäle..." Koirat saapuivat satamaan ja Akema osoitti punavalkoista laivaa. Daigoa alkoi heti pyörryttää.
"Oahhh... Minä taidan uida takaisin..." Se sanoi. Hazuki nappasi Akitaa niskakarvoista.
"Ei käy! Sinä tulet nyt minun kanssani, Nuori Herra!" Hazuki sätti Daigoa. Se iski silmäänsä Saikalle. "Pentu parka kärsii merisairaudesta!"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:26 am

"Voi ei, huono juttu." sanoi Saika. Se pyysi eräältä laumalaiseltaab yrtin. "Syö tämä, se auttaa." Desertin johdolla koirat menivät laivaan ja laiva lähti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:31 am

Daigo ja Hazuki
Akita hotkaisi Saikalta yrtin ja irvisti. Se maistui pahalta.
"Yörkh... Kiitos Saika, toivottavasti tämä auttaa..." Se sanoi. Hazuki nosti Akitan selkäänsä.
"Tulehan poju. Kohta saat tietää." Se sanoi ja niin ne menivät laivaan. Daigolle oli vieläkin paha olo, mutta se ei johtunut laivan liikkeestä, mutta vain nälästä. Hazuki huokaisi.
"Olet aivan mahdoton..."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:34 am

Muutaman tunnin kuluttua laiva saapui japaniin. Desert tuli pois laivasta ja kysyi: "Onko kenelläkään nälkä? Voimme syödä Ohussa." Desert kysyi Hazukilta että mitä reittitä he menevät Ohuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:39 am

Daigo
Kun laiva saapui satamaan, Daigo hyppäsi ulos.
"Minulla on nälkä!" Se sanoi Desertille. "Mutta jaksan odottaa Ohuun asti."

Hazuki
Husky nuuhkaisi ilmaa. Ja kääntyi Desertiä päin.
"Meidän pitää mennä pohjoiseen. Siihen menee pari tuntia, mutta se ei ole hirveän kaukana." Hazuki alkoi juosta satamasta pois päin. Se kääntyi katsomaan muita.
"Minä näytän tien. Tulkaa!"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 8:42 am

Desert ja muut koirat seurasivat Hazukia. Muutaman tunnin matkan jälkeen he saapuivat Ohuun. "Lähdetäänkö metsästämään?" Desert kysyi Daigolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:34 am

Daigo
Uros läähätti kovasti, mutta se ryhdistäytyi.
"Joo! Minä lähden tuonne suuntaan!" Daigo sanoi ja rynnisti itään päin. Daigo haisteli maata ja sai kiinni rusakon hajujäljestä. Daigo lipaisi huuliaan ja lähti seuraamaan jälkeä.

Hazuki
Hazuki naurahti ja katsoi Desertiä.
"Minä lähden Pohjoiseen. Nenäni sanoo että siellä päin on peuroja." Hazuki loikkasi kivelle. "Tuletko mukaan? En saa kaadettua sitä yksin."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:37 am

"Tulen." sanoi Desert ja lähti Hazukin mukaan, hetken kuluttua Desert huomasi peuralauman. Desert hyökkäsi kohti peuroja ja sai viillettyä yhdeltä. "Hazuki, auta minua nappaamaan toinen." Desert pyysi, kun huomasi uros peuran.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:44 am

Hazuki
"Väistä, Desert! Minä hoidan sen!" Hazuki huusi ja hyökkäsi peuraa kohti. Se iski sitä jalkaan tekniikallaan Hasukite Ribenjillä, ja se kaatui maahan. Hazuki kävi kiinni sen kaulaan. "Tule Desert! Revi siltä maha auki! Minä pidän sen paikallaan!"

Daigo
Daigo nuuhki maata. Se oli seurannut hajua jo pitkän aikaa. Yhtäkkiä puskasta kuului rapinaa. Daigo kääntyi juuri kun suuri tummanruskea susi kävi sen kimppuun.
"Aaah?! Mitä sinä luulet-?!" Daigo kaatui maahan. Se ei pystynyt panemaan vastaan. "Apua! Apua!" Se ulvoi, toivoen että sen ystävät kuulisivat.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:48 am

Desert väisti peuraa ja Hazukin kehotuksesta se repi peuran mahan auki. Silloin Desert kuuli Daigon huudon ja sanoi: "Mennään, Daigo on pulassa. Desert lähti juoksemaan huudon suuntaa. Pian se näki tummanruskean suden ystävänsä kimpussa. "Päästä hänet!" Desert huusi ja juoksi kohti sutta. Desert onnistui tönäisemän suden pois Daigon päätä. "Oletko kunnossa?" uros kysyi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Heinä 27, 2014 9:55 am

Daigo
Daigo oli jo tukehtumaisillaan kun Desert ja Hazuki saapuivat. Desert tönäisi suden pois ja kysyi Daigolta oliko hän kunnossa. Daigo ravisteli itseään ja haukkoi happea.
"Olen... En ole haavoittunut..." Se puuskutti. "Luulin kuolevani... Kiitos Desert..."

Hazuki
Hazuki syöksyi paikalle ja ehti juuri nähdä kun Desert tönäisi suden pois Daigon päältä. Hazuki juoksi kahden muun ohi ja hyökkäsi suden kimppuun. Se raateli ja pieksi suden niin pahaan kuntoon että se kierähti maahan, vikisten. Hazuki katsoi suden naamaa, ja viha nousi huskyn sisällä.
"Sinä! Kuinka uskallat tehdä tuommoista senkin petturi!" Hazuki karjui suden naamaan. Se astui taaemmas ja murisi. "Mutta en voi tappaa sinua. Et ansaitse sitä. Nyt häivy täältä!" Se huusi. Susi vikisi ja linkutti pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 1:15 am

Desert auttoi Daigon pystyyn ja katsoi kun susi lähti. Varmistettuaan että Daigo oli täysin kunnossa Desert kysyi: "Eiköhän nyt viedä saalis muiden luokse?" Desert lähti hakemaan saalistaan metsästä ja vähän ajan kuluttua se toi kaksi peuraa ystäviensä luokse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 4:41 am

Daigo
Uros kiitti Desertiä ja Hazukia avusta. Desert lähti hakemaan saalistaan mutta Hazuki jäi Daigon luokse. Kaksikko lähti kävelemään takaisin lauman luokse. Daigo roikotti päätään.
"Harmi... En saanutkaan sitä rusakkoa kiinni..." Se valitti. Se katsoi Hazukia. "Hei muuten, tuo ruskea susi... Kuka se oli?"

Hazuki
Hazuki ja Daigo istuivat alas, juuri kuin Desert saapui paikalle kahden peuran kanssa. Hazuki kiitti Desertiä ja katsoi Daigoa.
"Hänen nimensä on Ares. Hän oli kerran osa Mutsun laumaa ja hän oli minun alaisena. Olimme hyviä ystäviä, pelastin jopa hänen henkensä kerran. Mutta hän ei ollut mitenkään kiitollinen ja kääntyi meitä vastaan." Hazuki kertoi. "Hän oli minulle kun veli. Sen takia en voi tappaa häntä, vaikka hän onkin petturi."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 5:14 am

Desert kuunteli Hazukin tarinaa samalla kun söi. "Petturit ovat inhottavia." totesi Desert. Desert kävi makuulle syötyään ja rupesi ketomaan tarinaa esi-isästään. "Hänen nimensä oli Harikēn. Perimätiedon mukaan hän tunsi silloiset Mutsun valtiaat." Desert kääntyi katsomaan Daigoa ja sanoi: "Veljeni halusi kiittää sinua avusta, joten minä lupauduin välittämään hänen kiitoksensa. Muistan, kun ihmettelit hänen tekemäänsä liikettä, liikkeen nimi on Surudoi sesshi. Voin opettaa sen sinulle."
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiho

Shiho


Viestien lukumäärä : 666
Join date : 03.05.2014
Ikä : 23
Paikkakunta : Norfolk

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 7:53 am

Daigo ja Hazuki
"Opettaisit... Minulle sen siistin tekniikan mitä veljesi käytti?" Daigo ällisteli. Hazuki tönäisi akitaa leikkisästi.
"Mitä? Liian vaikea sinulle?" Se kysyi. Daigo murahti ja nousi ylös.
"Totta kai haluan oppia sen! Olen valmis oppimaan!"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.shihossciencelab.wix.com/shihos-art-room
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Heinä 28, 2014 8:49 am

"Hyvä on." Desert sanoi ja jatkoi: "Tule huomenna Futago solaan, niin opetan sen." Desert jatkoi syömistä, koska ei ollut vielä kylläinen. "Minä taidan lähteä nukkumaan." sanoi Desert haukotellen ja lähti. Desert poistuu, kiitos pelistä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa   Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kiina, Peking, Tuttuja Tapaamassa
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Muut alueet :: Ulkomaat-
Siirry: