Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 1. Pälätystopic

Siirry alas 
+9
Hopsufani
Unknownsoldier
Illumination
Aisa
Isisso
Ginlanderz
Untamed
Scháttén
Sakha
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 10:52 am

Hip hei, toivottavasti pysyn kaikissa asioissa mukana xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 11:26 am

Noo, kyllä sitä pikku hiljaa alkaa tottumaan ja pääsee selville mitä juonessa on käynyt ja minkälaiset ovat nykyiset laumojen johtajat Smile Aina saa kuitenkin tulla kysymään, jos löytää jotain epäselvää forkalle ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 11:29 am

Okei *takertuu Sakhaan lonkeroillaan* Kysyn heti~ x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 12:19 pm

Ohoh, eka kysymys! Kenellä tuo Victor oli ennen sen kuolemaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 12:35 pm

Victor... Ööh, Battougalla, tai siis Nightingalellahan se näytti olleen. Jos saan kysyä, niin miten niin? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:07 pm

Ooh, olisin halunnut kysyä Nightgalelta, että saanko tehdä tälle pojan tai serkun.. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:10 pm

Jaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:12 pm

Mutta kai ei.. Hmm.. Jotenkin tuntuu yksinäiseltä aina öisin TT.TT
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:17 pm

Voihan sitä aina yrittää ^^

Itseäni ei pahemmin tuo öinen yksinäisyys haittaa... Varsinkin kun popittaa kuulokkeiden kautta musiikkia ihan täysillä ja kirjoittelee omia juttujaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:20 pm

No se on kyllä totta ^^ Mutta sit mulla on se ongelma, että mä tarviin aina kaverin, jonka kanssa kirjotella..Muuten väsähdän hirveen nopeesti ja mulle tulee tylsää :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:26 pm

Noo, minä voin ainakin vielä jonkun aikaa kirjoitella täällä Smile Voi kyllä olla, että joudun kohta painumaan sänkyyn nukkumaan, etten uinahda tähän tuoliini hyvin epämukavaan asentoon...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:30 pm

Okei ^^ Hienoa sain juttu seuraa :3

Lol, mie meen aina neljältä nukkumaan xD Paitsi, että tänään vois mennä puolkahdelta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:35 pm

Aha, olisipa itsellänikin pokkaa valvoa noin pitkään... Mutta koska koulu ja kuudelta herääminen vähän estää tuota, niin ei sitä yleensä jaksa viikonloppuisinkaan valvoa niin pitkään, ettei unirytmi sekoa ihan totaalisesti -_-"

En kyllä kutsuisi tätä yhdeltä/kahdelta nukkumaan menemistä kovin aikaiseksi, mutta silti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:39 pm

Oih, nyt rupes nolottaa xD
Meen aina arkisin 3-4 välissä nukkumaan ja herään puoli seitsemän sinne tyhmään yliopistoon xd
Ja kyllä siinä hieman (paljon) unirytmit häiriintyy ;'') Mutta kun on tottunut niin sitten on, huoh ^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:42 pm

Miä vaa satun olemaan tunnollinen oppilas, joka a~ina noudattaa sääntöjä ja muita Smile

Tai sitten en. Jotenkin siihen on vaan tottunu, ettei jätä yöuniaa niin vähäiselle, kun seuraava päivä onkin sitten yleensä aika hirveän puoleinen vähäisellä unimäärällä, varsinkin kun yli puolet koulupäivän aineista on yleensä sen verran tylsiä, että tunneille voisi nukahtaa helpostikin.

Ja täytyy kyllä myöntää, etten pysty ymmärtämään miten joku selviää noin vähällä unimäärällä, itse kun sellainen kamala unikeko olen ^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:52 pm

Minä en hirveästi tunneilla seurannut opetusta vaan olin kännykällä ja annoin tekosyyksi, että siskoni on sairaalassa jne. jos jäin kiinni..xD Ja joo, kyllä mä pärjään kahdella tunnilla ihan helposti ^^ Ainut ongelma oli lukiossa se, että joskus meinasin nukahtaa bussiin x3 Mutta onneksi en ^^"
Rakastan unta~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 2:58 pm

Itse ihmettelen myös sitä, miten minua ei oikeasti kiinnosta räplätä kännykkää tunneilla... Okei, asiaan voi vaikuttaa se, että kännykkäni on vähän surkeamman puoleinen, eikä sillä oikein jaksa tehdä mitään tai yksinkertaisesti se, ettei minulla oikein ole ketään, jolle lähetellä viestejä kesken tuntien... Yksi ihminen tulee nyt nopeasti ajateltuna mieleen, mutta ei taida olla järkevää lähettää kesken tuntia viestiä ihmiselle, joka istuu pulpetissa heti edessäsi...? ^.^

Nääh, vihkoon piirtely on enemmän minun mieleeni :3 Ruotsin opettajalla oli varmaan hauska katsella vihkoani kerran, kun olin repinyt sieltä aika monta aukeamaa, jotka olivat koostuneet lähinnä tylsyyttäni piirtelemistäni kuvista ^^" Koko vihko on aikalailla palasina tällä hetkellä...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 3:04 pm

Hahaha, tuskin se olisi kovinkaan järkevää xDD

Lol, mun matikan vihko oli aina täynnä mitä ihmeellisimpiä söherryksiä x3 esim. Juoppunut siili on täällä! (ei lol ^^") Math..u suck..jne xDDD Ja vaikka mitä kivaa..(joista ei puhuta) Sellaista se oli ja sitten aina kun piti mennä Auditorioon kuuntelemaan rehtorin saarnaa siitä miten pitäisi koulussa käyttäytyä ja mikä on koulun tilanne jne.. Aina me keksittiin jotain muuta tekemistä kun kuunnella sen höpötyksiä..

Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 3:10 pm

Very Happy Itse en onneksi ole joutunut sen pahemmin opettajien saarnaamista - mikä olisi siis kohdistunut itseeni, kyllähän sitä on useammin kuin kerran tullut todistettua matikan opettajamme hermoromahduksia luokkamme poikien takia - mitä nyt vain kerran olen joutunut puhutteluun, kun skippasin yhden liikuntatunnin, koska lonkkani oli "kipeä"... Sekin puhuttelu oli lähinnä vain, että oliko liikuntatunneilla ollut kiusaamista minkä takia olin jättänyt sen väliin, mutta mitään varsinaista syyttämistä se ei ollut ^^

Olen niin puhtoinen oppilas, että opettajat uskovat kovin helposti asiat mitä sanon

Täytyy kyllä sanoa, että luokkanikin taitaa kaikesta huolimatta arvostaa minua enemmän kuin luulin... Meillä alkoi tällä viikolla joku käyttäytymiskilpailu, ja koko luokan piti antaa jokaisesta luokan oppilaasta arvosana 1-5 välillä... Itse sain keskimäärin 3.7 tulokseksi, mikä oli luokan korkein... Ihmiset luulevat minun kai olevan joku hiljainen hiiri, joka on kuin mikäkin enkeli...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Marras 02, 2013 3:23 pm

Joo, ja me yleensä oltiin siellä kaikki kahdeksan tai yhdeksän luokkalaiset yhtä aikaa niin ei se kyllä hirveästi sellainen yksityinen saarna ollut..Aina meillä pojat teki tuhmuuksia ja leikkivät paviaaneja kun kiipeilivät paikoissa joihin ei saanut mennä..Ja sitten kaikki vaan hölötti tunneilla ja se sai opettajan korottamaan ääntään, mutta sitten parin sekunnin päästä juttelu alko uudestaan..

Mä en oikeestaan tiiä luottiko ylä-asteen opettajat muhun..Kyl ne ainaki helpommin ku ala-asteen.. xD

Lol, mua ne varmaan äänestäis hiljasimmaks, mutta myös hauskaksi ja "omalaatuiseksi" niin kuin kuraattori aikoinaan musta sano xD Sen mukaan mä olin hyvällä tavalla kukkeli kuu x''DD Kuulemma ihanan aito ihminen ja sain helposti päivän paremmaksi. No, mä kyllä keksin mitä ihmeellisimpiä juttuja kun toiset oli allapäin ^^"
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Marras 03, 2013 12:28 am

Itse en mielestäni mikään positiivinen tai iloinen ihminen ole, minkä takia tuo, että luokkalaiseni ovat äänestäneet minut luokan parhaiten käyttäytyväksi, on pikkasen outoa... Yleensä vain tiuskin ihmisille ja muutenkin pyrin pitämään heidät kaukana itsestäni...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Marras 03, 2013 12:30 am

Aloin tässä miettiä, että mitä näille muille Weedin pennuille tehdään? Laitetaanko niiden esittelyt vaikka hahmopörssiin? Vanhalla foorumilla niiden esittelyt ainakin vielä ovat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Marras 03, 2013 12:46 am

Minä aina tuppaan nauramaan kaikelle ja olen sitten kiva ilopilleri..x)


Sitä voidaan miettiä *hipelöi Kimiyota lonkeroillaan*...Joo ei mitään tärkeää xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Marras 03, 2013 1:00 am

Weedille pitäisi jossain vaiheessa löytää pelaaja ja Rigelille, mutta tietääksenihän Sirius tapettiin jo, joten vain nuo kaksi kaipaisivat enää pelaajaa... Weedistä tulen varmaan puhumaan seuraavassa päivityksessä, ellei joku nyt jo ilmoita sitä haluavansa, mutta ei noita esittelyjä minun mielestäni tarvitse tänne siirtää. Jos joku haluaa käyttää noiden vanhoja esittelyjä, niin voin sitten vaikka linkittää ne kyseiselle henkilölle

Oikeastaan voisi kyllä muutenkin vähän noista hahmoista kysellä...
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Vierailija
Vierailija




1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Marras 03, 2013 1:02 am

Täällä minä sitten ole. Mitäs minusta on puhuttu? Onko tullut jotain tärkeää informaatiota mitä en ole nähnyt? : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





1. Pälätystopic - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
1. Pälätystopic
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: OFF-game :: Yleistä pälätystä-
Siirry: