Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 1. Pälätystopic

Siirry alas 
+9
Hopsufani
Unknownsoldier
Illumination
Aisa
Isisso
Ginlanderz
Untamed
Scháttén
Sakha
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aisa
Admin
Aisa


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 04.07.2014
Ikä : 27

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeKe Loka 08, 2014 12:10 am

Paljon onnea Little Wolfille flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeKe Loka 08, 2014 6:37 am

Onnea Little Wolfille!
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeLa Loka 11, 2014 10:14 am

Kiitokset kaikille Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Loka 16, 2014 6:29 am

*screams* En voi uskoa tätä!! Tuo sovellus, jota olen aina käyttänyt kaikkien hahmojen esittelyjen ja muiden tekstien kirjoittamiseen iPadilla, on nähtävästi päättänyt tuhota KAIKEN mitä olin tallentanut sinne ilman mitään selitystä...! Ja minulla ei ole hajuakaan mitä kaikkea siellä oli, saatikka oliko siellä jotain tärkeää, jota en ollut saanut vielä laitettua nettiin mihinkään tai en ollut saanut valmiiksi (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Unknownsoldier

Unknownsoldier


Viestien lukumäärä : 499
Join date : 04.03.2014

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Loka 16, 2014 8:12 am

Huono homma. Onneksi sain talletettua niitä Monarkian tietoja salaistakin salaisimpiin kansioihini. Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Aisa
Admin
Aisa


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 04.07.2014
Ikä : 27

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeMa Marras 03, 2014 7:31 am

Täällä taitaa olla menossa sellainen hiljainen kausi? Hmmm
Takaisin alkuun Siirry alas
Illumination




Viestien lukumäärä : 488
Join date : 18.10.2013
Ikä : 24

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeMa Marras 03, 2014 7:56 am

Ilmoittelen jo tässä että joulukuu on mun osaltani aika hiljainen, syynä on, matka Itävaltaan, joululoman suurimmin osin vvietän mökillä ja siinä se meneekin, varmaan tammikuussa vasta sitten ehdin taas vastailla aktiivisemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeMa Marras 03, 2014 9:50 am

Mikä tuo esittelyvideojuttu on? Jos sopii, niin haluan Desertin siihen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeMa Marras 03, 2014 12:50 pm

^3^
Hei! Anteeksi etten ole ollut aktiivinen, mutta syy on että olen alkanut keskittyä KNR
enemmän kun on meneillä muutoksia.
aion yrittää tehdä siitä enempi reilumpaa (sillä olis vähä epistä että lauman johtajani olisi voittamattomia. + laittelen omia hahmoja varmaankin pörssiin knr:sä)
^▽^
Kaikki on tervetulleita foorumille. Teen myös sivustolleni suurenkin mainoksen Ginga RPGstä.
@_@ nyt olen väsynyt ja ihan melkein Pyörryn joten öitä ja huomiseen!
Takaisin alkuun Siirry alas
Aisa
Admin
Aisa


Viestien lukumäärä : 147
Join date : 04.07.2014
Ikä : 27

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTi Marras 04, 2014 12:06 am

Vihdoin ja viimein tämä päivä koitti:shock: Lähden tänään ostamaan itselleni läppärin. Olen melkein puolivuotta odottanut tätä päivää. Oma kone on ainakin minulla aikalailla yksi perus asia. En oikein tykkää käydä toisten koneilla ja olla kokoajan kyselemässä lupaa. Saan vihdoin olla rauhassa koneella eikä joku ole kokoajan selän takan kysymässä mitä sä oikein teet. Tuli tänään ainakin jonkilainen vapaus
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeLa Marras 08, 2014 6:12 am

Tuo esittelyvideo on Untamedin tekeillä oleva mainosvideo SnR:stä (kiitos tästä edelleen), jolla olisi mahdollisesti tarkoitus saada hieman uusia pelaajia tännepäin Smile Tosiaan, jos videoon jää tilaa eikä sinulla Untamed ole mitään muuta mitä tunkea siihen, niin Remiä saat hyödyntää ihan miten haluat tarvittaessa ^_^

Ja ei hätiä mitiä Little Wolf, ymmärrän hyvin että oma foorumi menee muiden edelle (kokemusta on (^_−)−☆ )

En tiedä miten itse pystyisin ikinä selviytymään, jos joutuisin käyttämään jonkun toisen tietokonetta O.O
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 912
Join date : 15.10.2013

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeSu Marras 09, 2014 1:14 am

Minulle saa ehdotella kaikkia (: yritän saada aikaan jatkaa videota, mutta pakko sanoa, että sen tekeminen saattaa venähtää...kiireitä on aivan liikaa D:

Mutta ehdotelkaa toki hyviä ideoita videoon liittyen! ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeSu Marras 09, 2014 6:15 am

Kiitos tiedosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Omega VS Beta

Omega VS Beta


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 17.07.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : lapua

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeMa Marras 10, 2014 5:23 am

Kun olin japanissa, ostin sieltä seinä "maton" jossa luki japaniksi ILO.
se oli sinertävä ja teksti mustaa. sit me käytiin äitin kanssa jossain ruokailees ja siel oli shusia ja heti halusin koittaa. (Kuitenkin aloin oksenteleen siinä ilta päivällä.. Sad)
siis joo oli siellä maha taudissa kaksi päivää sen shusin takia. tänäänkään en menny kouluun, ku Olin niiiin väsyny ettei voinu liikkua. me käytiin myös äitin kanssa opettelees kuinka riisiä kasvatetaan Razz

Tässä on kuva jos kiinnostaa:
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Marras 13, 2014 8:43 am

Hei kaikille. minulla menee iha hyvin mutta nyt teen tähän alle Julistuksen joka koskee Hopsufania:

LAITON KOPIOINTI!!:
Takaisin alkuun Siirry alas
Omega VS Beta

Omega VS Beta


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 17.07.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : lapua

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Marras 13, 2014 8:54 am

No Höh!
ei ole järkee kopioida toisten foorumeja. eihän siin mitään kivaa ole! Hopsu teit tyhmän teon! kirjoittaisit itse sen tekstin!

Kattokaa noita lähetys aikojakin :O
Klaanikissat: Pe Loka 10, 2014 11:34 pm
Kondo No Rieki: To 10 Huhti 2014 - 1:11

Eli se ON kondo no riekin tekstiä Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Marras 13, 2014 10:08 am

-.- Hieno homma Hopsu. Luuletko että emme huomaisi tuollaisia asioita. Minäkin tutkin usein foorumien juonia ja muutenkin näiden asioia mutta ei niitä tarvitse heti kopioida. Tämä ei sinänsä minua koske, mutta Kondo No Riekin jäsenenä puolustan sen tektin alkuperäistä foorumia. Ja muutenkin. -_-
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Marras 13, 2014 10:58 am

No, voitko sitten auttaa minua keksimään jotain muuta, en ole mikään paras keksimään.
Ja anteeksi Little Wolf! Kuten sanoin, en ole paras keksimään mitään. Syvästi anteeksi ja pyydän nöyränä että joku auttaisi keksimään noihin elementteihin jotain. Sitä paitsi olen jo poistanut ne elementti tiedot sivuiltani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 912
Join date : 15.10.2013

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimePe Marras 14, 2014 7:44 am

Minä nyt ulkopuolisena puutun keskusteluunne ylläpitäjän oikeudella.

Kopiointi on aina väärin ja periaatteessa rikos (tosin tällaisessa tapauksessa en tiedä täyttääkö rikoksen piirteitä kun kyseessä ei ole yksityistä/patentoitua materiaalia : D) mutta se on henkinen rikos alkuperäistä tekijää kohtaan. Kopiointia ei kannata harjoittaa missään muodossa, ainoastaan omaan, yksityiseen käyttöön. Sitä ei siis saa levittää omana tietona, ja jos haluat mainita alkuperäisen tekijän, niin lupa häneltä täytyy ehdottomasti kysyä!

Ymmärrän, että joskus ideat voivat olla hukassa, mutta juurikin kannattaa pyytää mieluummin apua kuin lähteä suoraan kopsaamaan joltakin. Hienoa Hopsufani kuitenkin, että otat vastuun teosta ja pyysit anteeksi. Muistakaa, ettei tämä ole paikka riitelylle, joten asiallinen keskustelu aiheesta on suotavaa.


Kiitooosss! ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Omega VS Beta

Omega VS Beta


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 17.07.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : lapua

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimePe Marras 14, 2014 12:53 pm

Totta. Minähän voisin auttaa myös, mutta sitten kun saa aikaa. juuri nyt, mulla on NIIIN paljon tekemistä etten ehdi edes käydä täällä. Anteeksi siis jos joudut odottaan vinkkejä kauan siis JOS kukaan muu ei pysty antaan niitä... mullakaan ei kuitenkaan tuu mitään hyvii ideoita ikinä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimePe Marras 14, 2014 11:55 pm

En puutu asiaan tämän enempää, Untamed on jo sanonut kaiken mitä minäkin olisin varmaan sanonut Smile

Ja en tiedä olenko sanonut tätä jo, mutta tervetuloa takaisin Omega VS Beta Very Happy On varmaan ollut hienoa päästä Japaniin ^_^
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Omega VS Beta

Omega VS Beta


Viestien lukumäärä : 9
Join date : 17.07.2014
Ikä : 25
Paikkakunta : lapua

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeSu Marras 16, 2014 10:36 am

olihan siellä kivaa. saatan joskus mennä uudestaan ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Untamed
Admin
Untamed


Viestien lukumäärä : 912
Join date : 15.10.2013

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeTo Marras 20, 2014 11:09 am

Tuota noin...ne joille olen luvannut tehdä kuvan, niin voisivat laittaa tuonne kuvapohjien muokkaustopiciini ilmoitusta asiasta, sillä en jaksa kaivella kaikkia yksityisviestejä x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Illumination




Viestien lukumäärä : 488
Join date : 18.10.2013
Ikä : 24

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimePe Marras 28, 2014 11:45 am

Ketkäs kaikki ovat huomanneet että Saigono on täyttänyt pari kuukautta sitten vuoden? Smile
Myöhästyneet onnittelut rakkaalle Saigonollemme. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitimeSu Marras 30, 2014 3:49 am

Jee, onnea Saigo!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





1. Pälätystopic - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: 1. Pälätystopic   1. Pälätystopic - Sivu 6 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
1. Pälätystopic
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 10Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: OFF-game :: Yleistä pälätystä-
Siirry: