Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 8:12 am

''ei se haittaa. keksin jotain muuta sinulle jotta voisit auttaa metsästyksessä. ehkä opit sen tavoille''
Chokkaido katsahti Cheriä ja hymyili tälle.
Chokkaido haisteli ilmaa ja kuunteli ympärilleen. hän aisti saaliin.
''täällä jossakin on peura. uros peura. jos saamme sen kaadetuksi, meillä ei tule olemaan nälkä pitkään aikaan!'' Chokkaido huomautti asiasta Cherille kun näki peuran metsiköstä kurkkivan.
''hmm... pystytkö juoksemaan nopeaa?''
hän hymyili
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 9:21 am

"No toivottavasti opin..." Cheri katsoi metsään missä se uskoi Chokkaidon nähneen peuran. Naaras katsoi uudelleen Chokkaidoa. "En ole mikään nopein, mutta juoksen varmaan tarpeeksi nopeaa."
Cheri katsoi urosta uteliaana. Se arvasi jo, että ajaisi peuraa takaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 9:26 am

Chokkai alkoi kertomaan juontaan.
''minä piiloudun peuran edessä olevaan puskaan. yritä ajaa sitä hitaasti kohti sitä jotta saan sen kaulasta kiinni. sitten sinä tulet ja otat sitä niskasta kiinni jottei se saa päätään ylös. ymmärsitkö?''
Chokkaido odottaa että Cheri vastaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 9:39 am

"Umm... Joo, ymmärsin." Cheri antoi chokkaidon mennä edeltä. Se odotti rauhassa, että Chokkaido pääsisi vaanimispaikkaansa. Noin kaukana... Miten minä saan sen tuonne johdatettua? Cheri vaani lähemmäs peuraa. Se pääsi 10 mertin etäisyydelle kunnes peura huomasi sen. Peura lähti juoksemaan suosaan sivullepäin. Täysin vastakkaiseen suuntaan kuin missä Chokkaido oli. Cheri lähti nopeasti peuran perään. Naaras ehti peuran eteen ja sai sen suunnan käännettyä hiukkasen kohti Chokkaidoa. Cheri jatkoi tätä kunnes peuran suunta oli täysin kohti urosta. Se jahtasi peuraa niin kauas, kunnes se oli Chokkaidon kohdalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 9:44 am

Chokkaido hyppäsi äkisti puskasta ja otti kiinni peuran kaulasta. samaan aikaan peura kaatui ja Chokkai alkoi tukehduttamaan sitä. peura alkoi nostamaan päätään saadakseen ilmaa. se sai pari hekäystä otettua ja samalla melkein kaatoi Chokkain. Cherin olisi toimittava nyt että he onnistuisiva!
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 10:51 am

Cheri juosi nopeasti peuran luo. Se yritti saada otetta peurasta vaikka sen sarvet melkein keihästivät sen. Cheri tarttui yhdellä nopealla liikkeellä peuran kaulasta kiinni. Siinä kohdassa Chokkaidon ja Cherin kuonot koskettivat toisiaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 11:02 am

Chokkaido punastui ja katsoi Cherin silmiin.
en voi menettää tätä tappoa nartun edessä!
Chokkaido puri niin kovaa kuin pystyi ja eikä hetkeäkää liia aikaisin, peura luovutti.
''Aamupala!'' Chokkai naurahti.
''olet todella nopea! ja käännyit todella nopeaa! minä olisin vain törmännyt puuhun...''
Chokkaido ei enää peitellyt vaan näytti Cherille punastuvansa.
'''olet niin ihana. Rakkaus kirjaimellisesti johti meidät yhteen'
Chokaido nuolaisi Cherin otsaa kahdesti ja kuiskasi ''Tiedät mistä on kyse, kun se tapahtuu, kun etsintä loppuu. Tuo ihana helpotus kun on löytänyt jonkun, jonka luo palata kotiin ja jolle puhua, joka ymmärtää kaiken mitä elämääsi kuuluu.''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 11:35 am

Cheri naurahti nopeasti Chokkaidon kommentille ja astui lähemmäs sitä. Naaras alkoi myös punastua, mutta se ei enää kääntänyt katsettaan pois, se ei halunnut. "Ei se ollut rakkaus, vaan kohtalo." Cheri hymyili lempeästi katsoen hieman alaviistoon. "Oletko aina noin runokas?" Cheri kysyi kuunneltuaan Chokkaidon runon.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 12:00 pm

Chokkaido katsahti Cherin lempeisiin silmiin. ''en ole itse asiassa ollut näin runoileva.''
sitten Chokkaido hymyili Cherille ja kysyi ''mitä sanoisit jos ei mentäisikkään pariin päivään ohuun?
noin 5 päivään?'' sitten Chokaido istahti Cherin viereen ja sanoi ''Syödäänkö yhdessä?''
Chokkaido odotti vähän aikaa kunnes muisti yhden asian.
''öh... minun pitää käydä asioillani''
voi miksi!? voi miksi!? miksi juuri nyt minua pissattaa??
''käyn nopeaa tuolla nurkan takana. voit aloittaa jo syömää jos haluat.''
Chokkaido hölkkäsi kiireesti puskiin ja katsoi ettei Cheri olisi tulossa. menen hieman kauemmas jottei hän öh... näe minua pissaamassa.
Chokkaido loikki puusta puuhun ja jätti itselleen pieniä suunta merkkejä.
en enää haista Cheriä. hyvä. nyt voi pissata rauhassa.
Chokkaido etsi hyvän paikan johon pissata. hän nosti jalkansa ja avasi hanansa.
''aaaahh!'' Chokkai henkäisi helpotuksesta.
hmm... mikä olisikaan seuraava hyvä runo Cherille... hmm.. sua vertaisinko suven taikaa... eikun aikaa. Ei, olet vakaampi jaa lempeämpi. näh ei kuulosta hyvältä. entäs... Cheri, en salaa sitä,  mitä tänään tunnen. Heräsin ja olit rinnallani. Cheri, rakastan sinua valtavasti. Koko maailma on tiessään kun suutelemme. Minä kuljeskelen ja syön kanssasi, mutta jokainen hetki ilman sinua on kuin tuskaa. kuulostaa paljon paremmammalta.
Chokkaido juoksi takasin Cherin luokse kiireellä.
olen pia siellä, rakkaani! Chokkai toivoi ettei myöhästyisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 12:16 pm

Cheri hymyili yhä vain lempeämmin. Se ei voinut enää salata tunteitaan, mutta siitä tuntui kuin se olisi jo kertonut tunteensa. Cheri ymmärsi, mitä Chokkaido tarkoitti asioilla tai ehkä ei, mutta se päätti odottaa kunnes uros tulisi takaisin.
Cheri ei enää haistanut Chokkaidoa. Mitä hän oikein tarkoitti asioillaan? Cheri alkoi huolestua, joten se siirtyi vähän kauemmaksi peurasta. Hän teki minulle runon, mutta miten voisin korvata sen? En ole mikään mahtava runojen keksijä. Voinhan tietysti yrittää jotain. Hmm... Cheri mietti erilaisia yrityksiä mielessään kunnes lopulta päätyi siihen yhteen oikeaan. Elämässä on vain yksi onni: rakastaa ja tulla rakastetuksi. Se kelpaa. Cheri katsoi suuntaan johon Chokkaido oli lähtenyt, ja odotti uroon tulevan pian.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 7:49 pm

Chokkaido juoksi niin nopeaa kuin pystyi peuran raadon luo. kun hän saapui, Cheriä ei ollut näkyvissä.
Hän katsoi jokaisee läheiseen puskaan ja puuhun muttei nähyt Cheriä missään. jättikö hän minut?
Chokkai laahusti peuran raadon luo ja istui sen viereen pää sen yläpuolella ja...
itki.
Kyyneleet putosiva peuran mahan päälle ja kostuttivat sen turkkin. Chokkai nousi seisomaan ja laahusti
kohti pientä vuorta jossa Cheri ja Chokkai nukkuivat. Chokkai makasi vuoren huipulla ja katsoi aurinkoa keskellä päivää. hän makasi siinä ja itki. hänen kyyeleet putosivat pienille kukille jotka kasvoivat maasta.
kuinka.. ja miksi?? miksi hän saattoi jättää minut? Chokkai peitti kasvonsa tassullaan ja itki.
vähän ajan kuluttua kun hän lopetti itkemästä, hän ulvoi sydämensä pohjalta ja pyysi anteeksi Cheriltä mitä ikinä tekikään väärin. pieni kettu perhe liittyi kuoroon ja kaikki itkivät. Ulvonnan ääni vavahteli pitkin puustoa ja kaikui ohuun saakka. Se oli kuin sydäntä särkevä seneraadi. linnutkaan eivät lentäneet koska olivat niin masentuneet ja kojooteilta jotka aikoivat syödä peuran, meni ruokahalu kuullessaan sen. Chokkaido lopetti ulvonnan ja koko metsä oli masennuksen partaalla. Chokkai huusi sydämensä kyllyydestä ''Cheri, en salaa sitä,  mitä tänään tunnen. Heräsin ja olit rinnallani. Cheri, rakastan sinua valtavasti! Koko maailma on tiessään kun suutelemme! Minä kuljeskelen ja syön kanssasi, mutta jokainen hetki ilman sinua on kuin tuskaa! Älä siis jätä minua kipuun!!'' sitten Chokkaido luhistui vuoren huipulle ja ei aikonut liikkua. hän oli kuin olisi menettänyt oman sydämmensä. ja hän menettikin.
[img]Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 2s6oxhd[/img]
//Mä väritin koiran ja tein sille taustan. itse koira on kuva pohja. voin itse sanoa että tää osio on oikeestikkin surullinen mun mielestä Sad. mutta sen on tarkoituskin olla surullinen Very Happy//
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 9:37 pm

Cheri oli harhaillut tietämättään kauemmas peurasta, kun se oli yrittänyt mietti jotain sanottavaa. Se kuuli hyvin surullista ulvontaa jostain kauempaa, sen poskelle vierähti muutama kyynel, kun se lähti sitten juoksemaan nopeasti äänen suuntaan. Nyt se vasta huomasi harhautuneensa kauemmmasksi. Cheri näki Chokkaidon ulvomassa niiden nukkumapaikalla. Se juoksi nopeasti Chokkaidon vierelle. "Miksi itket..?" Cheri kysyi ensin mutta sanoi vasta sitten..."Anteeksi... Ei ollut tarkoitus häipyä... Minä vain..." Cheri sulki suunsa ja nuolaisi hellästi Chokkaidoa poskelle. Cheri tunsi syyllisyyttä se ei ollut ennen harhaillut tällätavalla. Se oli tapa oli tullut vasta, kun se oli lähtenyt kotoansa. Cheri nuolaisi Chokkaidoa vielä kerran poskelle ja nojasi tämän lapaan. "Anteeksi..." Cheri pyysi anteeksi vielä uudelleen. Se tiesi että Chokkaido oli loukkaantunut, mutta Cheri jäi odottamaan miten uros reagoisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeMa Maalis 10, 2014 9:50 pm

Chokkaido mieli ala nousi heti kun hän näki Cherin. ''luuli että lähdit...''
stitten Chokkaido halasi Cheriä ja kysyi ''mennäänkö syömään se peura? voin jo paremmin koska tulit takaisin.'' Chokkaido hymyili Cherille ja pussasi tätä.
Chokkai käveli peuran viereen ja istui sen eteen odottaen Cheriä.
Chokkaidolla oli vielä nälkä vaikka häntä vähän masesi mutta ei välittänyt siitä koska Cheri oli pyytänyt anteeksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 1:13 am

"En lähtisi luotasi mistään hinnasta. Jokainen hetki ilman sinua on tuskaa." Cheri seurasi Chokkaidoa peuran luo vaiti.
"Ei minun ollut tarkoitus harhailla, mutta se on minun paha tapani kun olen ajatuksissani." Cheri istui toiselle puolelle peuraa kuin missä Chokkaido oli. Cheri tunsi vieläkin Chokkaidon pusun otsassaan, vaikkakin vain hennosti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 1:31 am

''ei se mitään. minullakin käy välillä niin jonka takia olen monta kertaa joutunut vaikeuksiin''
Chokkaido hymyili Cherille ja sanoi: olet minulle täydellinen. hän hymyili ja katsoi Cherin silmiin.
''no? mitä sanot? tuletko kumppaniksi?'' Chokkaido katsoi Cheriä hieman huolestuneena.
Chokkaido kysyi.
''syötkö kanssani?''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 5:30 am

Cheri huokaisi helpotuksesta, kun kuuli ettei Chokkaido ollutkaan vihainen. Cheri oli taas ihan pari sekuntia omissa ajatuksissan kunnes Chokkaido sanoi ne sanat jota Cherikin oli pohtinut mielessään. Naaras tunsi punastuvansa, eikä yrittänyt peitellä sitä.
"Kyllä..." se ensin sanoi hiljaa, mutta sitten vähän kovempaa. "Kyllä." Cheri hyppäsi peuran yli ja halsi Chokkaidoa hetken ajan minkä jälkeen se nuolaisi tuota sen poskelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 6:07 am

Chokkaido Tuli todella iloiseksi kun Cheri sanoi kyllä.
samalla kun he halasivat, chokkaido osoitti kunnioitusta Cherille heiluttamalla häntäänsä.
''Tämä tulee olemaan minun elämäni kohokohta. itse asiassa se ON minun elämäni koho kohta!''
Chokkaido Hymyili Cherille ja pussasi tämän otsaa.'
''olen aina luonasi kun on mahdollista. en jätä sinua enää yksi turhaa. minun olisi vai pitänyt käydä tuossa vieressä... pissalla.'' Chokkaido punastui, mutta kertoi silti totuuden Cherille ollessaan ujo pissaaja.
''ei kai sinua haittaa?'' Chokkai varmisti asiaan Cheriltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 9:20 am

"Me kaksi olemme hyvinkin samanlaiset." Cheri sanoi hymyillen takaisin Chokkaidolle. " Se on myös minun elämäni kohokohta." Naaras toisti nuo uroon sanat.
"Minä... tuota... Kehittelin sinullekkin runon." Cheri sanoi nämä sanat pala kurkussa. Se nopeasti yhdisti sanojansa uudelleen ja sai ajateltua jonkilaisen värssyn.
"Puilla on lehdet, taivaalla on tähdet, minulla ei mitään jos sinä lähdet." Cheri sanoi hieman punastuen, koska se tiesi että se oli totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 10:33 am

Chokkai hymyili ja sanoi ''kaunis runo.''
sitten Chokkaido pussasi Cheriä niin hyvin että melkein itsekkin pyörtyi.
''huh. no, sydäänkö? ilta on tulossa ja minua väsyttää''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 11:11 am

"Joo..." Cheri otti ensimmäisen pienen palan peurasta. Naaras ei kuitenkaan halunnut hotkia ja otti vain pieniä paloja kerrallaan se mietti myös samalla, kuinka ihanaa sillä tulisi olemaan kun sillä oli nyt puoliso. Cheri Jäi odottamaan että Chokkaidokin ottaisi ensimmäisen suupalansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeTi Maalis 11, 2014 8:26 pm

Chokkaido ottsi pieurastapalan ja alkoi järsiä sitä.
''mitä jos veisimme peuraa lähemmäksi nukkumapaikkaa?'' Chokkaido katsoi Cheriä hieman hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Maalis 12, 2014 10:43 am

"Joo vaikka..." Cheri katsoi paikkaa jossa oli viime yönä nukkunut. Se tunsi lämpöä ajatellessaan Chokkaidoa ja sitä uudelleen tuossa samassa paikassa. Cheri tarttui peuran takajalasta kiinni, ja odotti Chokkaidonkin tarttuvan peuraan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Maalis 12, 2014 10:52 am

Chokkaido Nosti peuraa sen kaulasta ja alkoi viedä sitä kohti pientä kallion reunaa jossa he nukkuivat.
''pientä väli palaa'' Chokkai hymyili
kun he pääsivät kukkulalle saakka.
Chokkai alkoi nuskimaan maata ja haisteli ilmaa.
''mitenkä on mahdollista että hajus on joka puolella?'' hän naurahti
sitten hän mei makuuleen kukkulalle liha kimpale suussaan.
''taas on mennyt päivä ja me vai tulemme enemmän läheisemmiksi. taivas näyttää kauniilta koska se on oranssi, pinkki ja liila. voi kuinka rakastan aurigon laskuja!''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Maalis 12, 2014 11:32 am

Cheri kantoi peuraa jalasta kulkkien Chokkaidon perässä. "Päivät menevät hyvin nopeasti... Kumpa ne vain voisivat pysähtyä." Cheri sulki silmänsä ja lämmitteli viimeisillä auringon säteillä. "Mistä voimme tietää, että aurinko palaa takaisin. Mitäjos se ei enää tulekkaan." Cheri sanoi hieman surullisella äänellä. SE ei osannut kuvitellakkaan mitä tapahtuisi jos se ei enää tuntisi auringon lämpöä turkissaan. "Jos aurinko ei enää palaa... Oletko siinä antamassa minulle lämpöä?" Cheri kysyi hieman typeriä kysymyksiä, koska halusi kuulla uudelleen Chokkaidon lausuvan rakkautensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitimeKe Maalis 12, 2014 11:43 am

''voi sinua rakas. olet iin hupsu. mihnkä aurinko nyt menisi? ja kyllä jos niin kävisi olisin luonasi kunnes kuolisin ja tulen myös olemaankin aina luonasi.''
Chokkaido alkoi pesemään Cherin selkää.
Chokkaido otti ruokansa ja jatkoi syömistään.
''voit ruveta jo nukkumaan.'' hän sanoi hellällä äänellä
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 3 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Aalloissa siis (kaksinpeli, Little Wolf)
» Aalloissa siis 2 (kaksinpeli, Little Wolf)
» Rieki Lauma. Tutustuisimmeko? (Kaksinpeli - Little Wolf ja Spectre)
» Matkalla Kohti Hyvää Tulevaisuutta (Kaksinpeli: Powertty & Little Wolf)
» Apujoukkoja (Kaksinpeli)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Honshu :: Aomori-
Siirry: