Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
KirjoittajaViesti
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimePe Maalis 21, 2014 12:02 pm

Chokkai odotti että Druizai olisi oikeassa paikkaa jotta hä voisi hyökätä. hän huomasi myös että
Cheri oli menyt paikkaa johon hän tätä käski.
Cheri rakas... anna minulle voimia. Nyt tai ei koskaan! Chokkai ponisti niin kovaa kuin pystyi jä kävi Druizai Selkään kiinni.
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 O0xtlk
Chokkai teki Druizain selkään syvät haavat ja hänen selkänsä taikkui osumassa hirveästi. olisi voinutluulla sen jo katkeavan!
kun Chokkai päästi irti hän juoksi äkkiä Cheri luo ja seisoi tämän päällä suojellen Cheriä.
[img]Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 255qrz6[/img]
Chokkai huudahti ''Tämä on viimmeinen varoitus! jos ette jätä meitä rauhaan, tapan teidät kaikki!'' Chokkai sanoi jotain jota se ei pystyisi tekemään.

Druizai
''Hmm... Meidän pitää sitten tappaa sinut ennemmi kuin alamme leikkimään.'' Druizai vain hymyili Cherille ja Chokkaille

Chokkai otti hyvän hyökkäys asennon ja juoksi kohti Valkoista sutta. Chokkai iski tämän kurkkuun minkä takia hän kaatui selälleen.
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 2076tkp
Chokkai repäisi valkoisen suden korvan ja nousi tämän päältä pois.
Valkoinen susi nousi nopeasti seisomaan ja hyökkäsi kohti Chokkaidoa. Chokkai liikkui sivullepäin väistäe hyökkäyksen ja otti nopeasti kiinni tämän niskasta. Sen jälkeen Chokkai heitti valko turkin päin puuta. Chokkai huusi
''Haluaako joku muukin kokea tuon!!??'' Hän katsoi suoraa Druizaita. ''No?? Vai pelkäätkö minua?''
Druizai ''Hah Hah! paraskin puhuja!'' Druizai alkoi juoksemaan kohti Chokkaita ja otti tätä niin nopeasti kiinni iskasta ja yritti kaataa Chokkaidon.

Chokaido sanoi uhmaavasti ''Urhea soturi ei kaadu noin vain vaikka olisikin jo kuollut.'' Chokkai otti Druizai jalasta ja löi tämän täysiä puuhun.

Druizai huusi ''Hyökätkää!!'' kaikki neljä koiraa kävivät Chokkain kimppuu. sitten Chokkai otti Druizaita nopeasti kurkusta kiini ja varoitti muita.
''Jos tulette lähemmämmäksi, hän kuolee!''
Druizai oli kauhuissaan. hän tiesi etteivät he välittäneet asiasta.
valko turkkinen lähestyi Chokkaidoa hitaasti. Siinä välissä CHokkai äkisti puhkaisi Druizain kaulan ja tartu tämän taka jalasta. Chokkai nosti kituvan Druizain ja löi hänellä täysiä Valko turkkia. kaksi muuta olivat kauhuissaan ja juoksivat häntä koipien välissä pakoon. nyt valko turkki oli taistelemassa Chokkaidoa vastaan yksin.
Chokkai murahti ''oletko valmis kuolemaan hurtta?'' Valko turkki ei vastanut.
Chokkai otti hyvän hyökkäys asennon ja odotti että valko turkki hyökkäisi.
Valko turkki vain kääntyi ja käveli hitaasti poispäin Chokkaidosta. hän myös huudahti Chokkaidolle ''olet arvokas hurtta. sinun laisiasi ei ole enää monta.'' Chokkai ei aikonut lähteä tämän perään. hän oli jo muutenkin liian pahasti saanut turpaansa.
hän palasi kivuliaana Cherin luo.
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 2uotm55 Chokkai sanoi voihkien Cherille. ''Paljon tuli hhavoja ja ruhjeita, mutta olen silti vielä elossa.'' hän hymyili Cherille ilosta että oli elossa.
''Menen pesään lepäämään jotta saan haavani parannetuiksi.'' hä käveli lonksuen luolaan ja alkoi nukkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimePe Maalis 21, 2014 12:40 pm

Cheri yritti välttää taistelua ettei olisi ollut Chokkaidon tiellä, tai joutunut toisten panttivangiksi. Sen edessä aukeni verinäyttämö ja naaras oli itse avuton. Chokkaido oli antanut Vieraille kunnon läksytyksen, mutta se oli itsekin haavoittunut pahasti. Kaikkien juostessa pois ja lopuksi valkoisenkin lähdettyä. Uros tuli Cheri luo sanoi sanottavansa ja palasi pesään. Cheri oli niin järkyttynyt tapahtuneesta, ettei pystynyt liikkumaan. Chokkaido oli suojellut sitä. He olivat nyt todellakin elinikäiset kumppanit. Naaras sai hiljalleen toimintakykynsä takaisin. Se kauhisteli kuitenkin verinäyttämöä. Painan heidän pärstänsä mieleeni. Cheri sulki silmänsä ja vierautti muutaman kyyneleen. Se taisi kuitenkin olla Cherin tapa saada voimansa takaisin. Se kävi kiertämässä taistelukentän vielä kerran ympäri ja kääntyi kohti pesää, missä Chokkaido lepäsi. Sen rakas oli sille hyvin surullinen näky. Täynnä syviä haavoja ja ruhjeilla. Cheri asettautui Chokkaidon vierelle ja nuoli tuon haavoja. "Olet todellinen soturi ja minun sankarini... En olisi ikinä itse pystynyt samaan." En todellakaan olisi, koska en pysty tuossa edes liikkumaan ellei ole ihan pakko. Cheri sulki silmänsä ja nojasi Chokkaidon lapaan varovasti, jottei osuisi mihinkään haavaan ja satuttaisi Chokkaidoa vielä enemmän kuin mitä siihen sattuikin jo. "Minä olen vain pelkuri. En pysty tekemään tuollaisessa tilanteessa mitään." Cheri hapesi sitä, ettei ollut oppinut luonnossa yhtään mitään. Olen pelkuri kun en uskalla sanoa sitä... mutta tämä on kaiken lisäksi huono tilanne. "Uskon sinun aina olevan siinä jos olen pulassa. Uskon sinun auttavan minua jos vain sitä tarvitsen. Uskon sinun myös näyttävän tuleville pennuillesi hyvää esimerkkiä." Cheri sanoi liikaa se halusi perua viimeiset sanansa, mutta mennyttä ei voi unohtaa. Naaras vain toivoi, että uros ei olisi kuullut hänen sanojaan. Se puri hampaitansa lujaa yhteen. Miksi? Miksi menin kuitenkin sanomaan sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimePe Maalis 21, 2014 1:52 pm

Chokkaido oli lopen uupunut. hän kumminkin nosti päänsä kun Cheri nuoli tämän haavoja.
''minä rakastan siua sellaisena kuin itse haluat olla. ei sinu tarvitse esittää rohkeaa tai valpasta. olet vain oma itsesi.'' Chokkaido nuolaisi nopeasti Cherin kuonoa ja sanoi ''penuille... heh heh... se olisi mahtavaa...'' sitten hän nukahti tietämättään sanoneen jälkeen.
Chokkai näki unta, jossa hän juoksi nurmella pupun raato suussaan. mitä tämä on? miten olen yhtäkkiä täällä enkä nukkumassa?? argh! en pysty puhumaan tai liikkumaan itse! minä vain juoksen... kohti pesääni..? Chokkai hänen unessaan käveli luolaan ja antoi raadon Cherille... Cherille joka imetti montaa pentua.
Chokkai äkisti heräsi ja oli ihan ihmeissään. Mitä tuo nyt merkitsee?? miksi näin jotain tuollaista unta!?
''Cheri... oletko raskaana?'' Chokkai kysyi vaisusti. ''Näin jotain outoa uta jossa sinulla oli pentuja ja imetit niitä... mistä on kyse? et kai huijaa minua!?'' Chokkai olisi halunnut pitää viimmeiset sanansa itsellään musta sukkaisuudestaan.
''Anteeksi huutamiseni...'' Chokkai jatkoi makaamistaan vielä.
hänen pienemmät haavat olivat jo saaneet Ruvet päälleensä, mutta nuo viisi syvää haavaa olivat vielä kipeitä.
Chokkai huokaisi ja sanoi ''toivottavasti nuo ruvet eivät jää tuohon.'' Chokkai nuolaisi haavaansa heti sen sanottuaan.
miksi? miksi heidän piti löytää meidät? koetteletko minua onneni? älä yritä erottaa miua Cheristä!
Chokkai oli kaikesta nyt hämmillään. hän ei ymmärtäyt enää miksi näki tuon unen tai miksi tutemattomat hyökkäsivät.
hän vain halusi levätä mutta ei pystynyt. hänellä oli
NÄLKÄ!


Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimePe Maalis 21, 2014 2:49 pm

Cheri hymyili tekohymyä. Naaras oli oikeasti hyvin nolostunut, mutta Chokkaidon nukahtamisen jälkeen Cheri huokaisi helpotuksesta. Se oli jostain syystä hyvin hermostunut.
Cheri yritti levätä ja miettiä kaikkea tapahtunutta. Chokkaidoa ja heidän tulevaisuuttaan. Pentuja, rakkautta ja vuosia. Ne kolme asiaa kun vain liittyisivät nyt Cheri elämään. Se halusi tietää miten voisi saada nuo kaikki kolme samaan aikaan.
Chokkaidon vaisu kysymys herätti Cheri haaveestaan.
"Mitä? En." Cheri sanoi niin vaikuttavalla äänellä Chokkaidolle, kun se vain osasi.
"En ole ikinä ollut kenenkään kanssa..." Cheri oli hieman loukkaantunut, mutta ei silti ollut surullinen. Cheri nuolaisi Chokkaidon syviä haavoja jokaista muutaman kerran. "Hoidat niitä vain kunnolla." Cheri oli oppinut ihmisiltä sentään jotain. Ja haavojen hoito oli yksi niinstä.
Minulla todellakin oli onnea kun sain tuollaisen rakkaan. Cheri hymyili rohkesti urosta päin. Cheri nousi ylös, sillä alkoi hiljalleen olla nälkä, mutta Chokkaido oli niin huonossa kunnossa. Cherin 0olisi ryhdistäydyttävä ja saalistettava jotain.
Cheri siirtyi hitaasti pois pesästä. Naaras ohitti verinäyttämön, missä uroot olivat tapelleet. Cheri juoksi siitä vielä ohi, kunnes se löysi jostain hajujäljen. Se oli lintuparvi. Cheri alokoi vaanomaan näitä vilntuja jotka vain näyttivät odottavan saalistajaansa. Cheri alkoi vaanimaan näitä lintuja. Vaistomaisesti se hyökkäsi lintujen kimppuun, mutta liian kaukaa. Yksi linnuista oli ei kuitenkaan ollut jostain syystä pääsemään lentoon ja Cheri nappasi tämän.
Cheri palasi takaisin pesälle vain yhden linnun kanssa, mutta se sai nyt toistaiseksi kelvata. Cheri vei linnun pesään Chokkaidolle. "Syö se. Tarvitset ruokaa parantuaksesi." Cherilläkin oli nälkä, mutta se pystyisi odottamaan kunnes Chokkaido olisi valmis metsästämään jotain suurempaa sen kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 1:32 am

Chokkaido katsahti kun Cheri lähti pesästä. hän ei aikonut kysyä mihin tämä oli menossa koska tiesi että voisi luottaa Cheriin. voih. kunpa miulla olisi omia pentuja... heidän kanssaan voisin leikkiä, juosta kilpaa, tai isompina he olisivat minun laumani! Hetki... mistä ihmeestä minä mietin?? cHokkaido ravisteli päätään yrittäen saada asiat päässään kondikseen. Chokkaido mietti ääneen ja katsoi maahan ''Haluan pentuja...?' Cheri oli tuonut tälle linnun. Chokkai söi siitä niin paljon etää pääsisi taas seisomaan. ''en ole kunnossa metsästämään peuroja tai muita isoja eläimiä, mutta voisin yrittää napata kalaa, pupuja tai oravia jos olen tarpeeksi nopea.'' Chokkaido Rohkaisi itseään. Chokkai katsoi Cheriä ja kysyi. ''haluatko pentuja?'' Chokkai katsoi kohti Cheriä varovasti ja nousi istumaan. öh... toivottavasti en sanonut mitään väärin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 3:20 am

Cheri tiesi varsin hyvin, ettei tuollaisen tappelun jälkeen niinvain päästäisi heti metsästämään suurta riistaa, mutta naaras hymyili silti iloisesti Chokkaidolle.
Cheri katsoi Chokkaidoa hieman ihmeissään, mutta vaihtoi ilmeensä takaisin hymyyn kun toinen kysyi haluaisiko tämä pentuja.
"Kyllä. Haluan pentuja, mutta..." Cheri vaikeni hetkeksi se ei ollut vielä mielestään valmis pentuihin. Kuitenkin Chokkaido oli sitä kysynyt se ei halunnut perääntyä. Täytyisihän heidän ajanmyötä vaihtaa paikkaa ja lähteä ohuun. Ehkä Cheri voisi tehdä pentunsa siellä. Jos he jäisivät tänne missä harvemmin kävi ketään mukavia tyyppejä. Aomori ei kuitenkaan kuulunut ohun eikä kaksosten alueeseen, mutta he olisivat silti sodan jaloissa. Pennuille sotatanner ei voisi sopia. Joten ehkä ei ollut kannattavaa tehdä pentuja vielä.
"... en usko että pennut olisivat turvassa täällä keskellä ei mitään. " Cheri jatkoi lauseensa loppuun näillä sanoillaan vaikuttaen hyvin huolestuneelta pentujen turvallisuudesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 6:32 am

Chokkaido katsahtaa cheriä ja nuolaisee tämän poskea. ''olet oikeassa. ehkä meidän pitäisi etsiä sellainen paikka joka olisi kauempana kaksosista kuin ohsta...'' Chokkaido ei ymmärtänyt miksi oli sanonut yhtäkkiä jotai pennuista, mutta hän ei asiasta välittänyt enempää. Chokkaido nousi varovaisesti ja meni ulos. ''mennäänkö? '' äh. minulla on kamala nälkä ja olen aioa meistä joka osaa metsätää unnolla. noh, nyt minulla o enemmä aikaa opettaa Cheriä metsästämään... jos hän nyt edes suostuu. Chokkaid meni ulos a nuuski ilmaa ja maata. hän kuiskasi Cherille ''täällä on jossakin pari pupua. ehkä voisimme napata ne.''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 8:04 am

Cheri nousi äkkinäisesti ylös ja seurasi Chokkaidoa pihalle. Verinäyttämö oli kuivunut, mutta se oli silti likainen paikka.
"Pupuja?" Cheri kysyi kiinnostuneena. Se alkoi haistella ilmaa jos se oppisi tunnistamaan ja erottamaan eri eläinten hajut toisistaan. Cherillä oli vieläkin nälkä mutta se ei halunnut myöntää, sitä koska siitä ei ollut hyötyä tappelussa. Naaras häpesi sitä vieläkin vaikka Chokkaido oli sanonut että sitä ei haitannut.
"Lupaatko opettaa minulle paremmin miten metsästetään?" Cheri kysyi. Jos onni kääntyisi Chokkaidoa ja Che3riä vastaan naaraan täytyisi oppia metsästämään itse.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 9:20 am

Chokkai kuunteli Cherin juttuja mistä tämä puhui. ''no kyllähän minä sinua voin opettaa. erotatko puiden hajun, saaliin hajusta? jokaisella eläimellä on om hajunsa. kun saamme yhden pupun kiinni voit nuuskia sitä jotta voit opetella sen hajun. ymmärsitkö mitä meinaan?'' Chokkaido haisteli maata ja heti kun hän löytää hajun voimakkaimman kohdan hän merkitsee sen ja seuraa hajua etsien tunnelin sisään käynnit. hän peitti kolot ja jätti yhden auki. ''mene sinä tuohon aukon eteen odottamaan jos ne alkavat juosta pakoon.''
Chokkai meni merkkaamaansa kohtaan ja alkoi kaivamaan. Chokkai putosi suureen koloon jossa oli 6 pupua. hän nappasi nopeasti yhden ja kaikki 5 lähtivät eri suuntiin. Cheriä kohtin juoksi 1 pupu. muut puput joutuivat juoksemaan takaisi Chokkaidon luokse jolloin Chokkaido pystyi tappamaan kaksi pupua jotka tulivat peräkkäin. 1 pupu juoksi chokaidon ohitse ja juoksi Cheriä kohti. Chokkaido nappasi viimmeisen pupun joka tuli Chokkaido luokse. ''sain neljä kiinni!'' Chokkai huusi Cherille. on hyvä että tämä pupun pesä oli lähellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 11:44 am

Cheri yritti keskittyä Chokkaidon opetukseen ja vastasi parhaansa mukaan kysymyksiin jotka uros sille esitti.
"Erotan kyllä eläimet luonnosta, mutta eläimet menevät sekaisin mielessäni." Cheri nyökkäsi vielä Chokkaidolle välttääkseen ymmärtävänsä.
Chokkaido alkoi etsimään kohtaa jossa pupuilla oli pesä. Se oli osoittanut naaraalle paikan jossa sen pitäisi odottaa. Chokkaido kaivoi kuoppaa ilmeisesti kohdassa, jossa puput majailivat. Cheri valmistautui ottamaan ne kiinni jotka yrittivät paeta.
Chokkaido oli saanut kaivettua kuopan pupun pesään ja tappanut yhden niistä. Kaikki muut niistä olivat hajaantuneet. Cheri otti sen yhden kiinni joka oli suunnannut tätä kohti, muut niistä oli palannut takaisin Chokkaidon luo koska tunnelien päät olivat suljettuja. Yksi niistä viidestä jotka palasivat Chokkaidon luokse oli kääntynyt naarasta kohti. Cheri yritti saada tassunsa sen eteen koska se piti toista pupua vielä suussaan, mutta se kuitenkin pääsi livahtamaan se tassun vierestä.
Cheri palasi Chokkaidon luokse ja laittoi saamansa jäniksen samaan pinoon kuin missä ne muut olivat.
"Se toinen pääsi livistämään." Cheri sanoi kuitenkin hieman pettyneesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeLa Maalis 22, 2014 12:21 pm

Chokkaido katshati Cheriä joka oli tuomassa saalistaan. Cheri harmitteli ettei saanut toista pupua kiinni.
''Ei se mitään. sait sentään toisen kiinni.'' Chokkaido hymyili Cherille tyytyväisyydestään.
''Nuuski sitä ja mennään etsimään se karannut pupu. syödään kumminkin ensin.'' Chokkaido työnsi kuonollaan kaksi pupua Cherille. Chokkaido alkoi syömään omiaan ja kun oli valmis hän lipoi huuliaan.
''aah! nyt olen syönyt hyvin ja olen virkeä. mitä sanot jos lähdemme sen pupun perään? saat nuuhkia sen jäljille itse tai sitten voimme lähteä jo matkaamaan kauemmas kaksosten laumasta. mitä sanot Cheri?'' Chokkaido heilutti häntäänsä onnellisuudestaan ja istahti odottamaan Cheriä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Maalis 23, 2014 7:46 am

Cheri otti vastaan kaksi pupua jotka Chokkaido tarjosi sille. Se haisteli niitä hetken ja lakoi syömään niitä. Cherikin oli saanut tarpeeksi syödäkseen.
"En usko, että meidän tarvitsee lähteä etsimään sitä. Jatkakoon elämäänsä rauhassa." Cheri hymyili Chokkaidon suuntaan. Se ajatteli myös pupun näkökulmasta eikä halunnut tuon raukan pelkäävän enää.
Cheri käveli Chokkaidon vierelle ja odotti seisaaltaan heidän lähtemistään jonnekkin uuteen paikkaan.
"Etkös myös sanonut, että joku Tsugigata oli saanut pentuja... Voimme poiketta katsomassa niitä pentujakin siinä kun kuljemme ohi." Cheri sulkisilmänsä ja kuvitteli näkevänsä omat pentunsa leikkimässä nurmella isänsä kanssa. Pentuni tulevat syntymään turvalliseen paikkaan. Cheri aukaisi silmänsä ja odotti uroon menevän sen edeltä.

//Cheri poistuu//

//Että tämä taitaa loppua tähän ja taitaa tämä kaksikko suunnata kohti Gajyota. Eikös?//
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitimeSu Maalis 23, 2014 7:56 am

Chokkaido alkoi kävelemään kohti Gajyonia ja mietti millainen tulevaisuus meitä tulee odottamaan?
''Tule mennään Gajyoniin.'' Chokkai käveli auringon laskuun Cherin vierellä ja matkasivat kohti Gajyonia.

//Chokkaido poistuu//
//juu. Peli jatkuu Gajyonissa ;D//
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) - Sivu 5 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 5Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» Aalloissa siis (kaksinpeli, Little Wolf)
» Aalloissa siis 2 (kaksinpeli, Little Wolf)
» Rieki Lauma. Tutustuisimmeko? (Kaksinpeli - Little Wolf ja Spectre)
» Matkalla Kohti Hyvää Tulevaisuutta (Kaksinpeli: Powertty & Little Wolf)
» Apujoukkoja (Kaksinpeli)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Honshu :: Aomori-
Siirry: