Aisa Admin
Viestien lukumäärä : 147 Join date : 04.07.2014 Ikä : 27
| Aihe: Vanha roopeli Su Joulu 28, 2014 1:24 am | |
| Ajattelin, että olisiko hyvä siirtää vanhasta paikasta hahmot tänne hahmopörssiin? Ne voisivat tätä kautta saada uudet pelaajat ja olisiko vanhan paikan jo hyvä sulkea? | |
|
Sakha Admin
Viestien lukumäärä : 266 Join date : 26.09.2013 Ikä : 26 Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski
| Aihe: Vs: Vanha roopeli Su Tammi 04, 2015 5:20 am | |
| Olen itsekin harkinnut vanhan foorumin poistamista, mutta en varmaan siirrä ainakaan kaikkia hahmoja tänne hahmopörssistä vaikka poistaisinkin sen... Oikeastaan olen ehkä ennemminkin harkinnut noiden hahmoesittelyjen poistamista sieltä pörssistä, ainakin niiden pelaajien hahmot jotka eivät ole enää täällä pelaamassa. Vaikka olenkin tainnut puhua toisin aikaisemmin, voisi olla kuitenkin epäreilua noita pelaajia kohtaan, jos antaisin muiden käyttää heidän hahmojaan (enkä ala siihen, että ottaisin heihin aina yhteyttä jos joku on kiinnostunut heidän vanhasta hahmostaan ^^") Yksi syy siihen miksi en ole poistanut tuota vanhaa forkkaa on myös se, että joskus silloin kauan sitten kun olen mainostanut tätä roolipeliä, kaikki linkit vievät oletettavasti tuolle forkalle, mitä kautta uudet pelaajat voivat sitten tulla tänne Ja tuolla on muutenkin niin paljon pelejä, että joku saattaa olla kiinnostunut käydä lukemassa niitä silloin tällöin... | |
|
Unknownsoldier
Viestien lukumäärä : 499 Join date : 04.03.2014
| Aihe: Vs: Vanha roopeli Su Tammi 04, 2015 7:45 am | |
| Juu, nimenomaan tuolta vanhalta foorumilta voi katsella aiemmin pelattuja pelejä. | |
|
Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: Vanha roopeli Ma Helmi 23, 2015 3:06 am | |
| Minustakin tuo vanha forkka saisi peleineen yms. jäädä, ja joitakin keskeisiä hahmoja jättää näkyviin, jotta uudet pelaajat saisivat niihin tutustua.
Mutta minun mielestäni hahmopörssissä olevien hahmojen käyttöönotto ei olisi kovin paha asia, vaikka alkuperäinen pelaaja ei siitä tietäisikään. Nehän on sinne alunperin laitettu sitä varten, että joku toinen voisi ne ottaa sieltä käyttöön, eikös?^^ | |
|