| Kysymys uutta hahmoani koskien | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Aisa Admin
Viestien lukumäärä : 147 Join date : 04.07.2014 Ikä : 27
| Aihe: Kysymys uutta hahmoani koskien Ke Loka 08, 2014 4:26 am | |
| Olen nyt viikon verran tätä hahmoa suunnitellut ja yksi seikka alkoi mietityttää ja päätin varmistaa sen ennen hahmon hyväksyttämistä. Hahmoni tuntisi yrtit ja kasvit. Eli periaatteessa se olisi parantajan tyyppinen. Ajattelin, että voiko laumaan edes ottaa virallista parantajaa? Tai voiko sellaista hahmoa ylipäätään tuoda tänne? | |
|
| |
Sakha Admin
Viestien lukumäärä : 266 Join date : 26.09.2013 Ikä : 26 Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien Ke Loka 08, 2014 6:53 am | |
| Kyllä tuo yrttien tuntemus on ihan sallittua Pitää vain muistaa ettei niillä kuitenkaan kaikkea paranneta, mutta muuten kyllä (uusimmassa suomeksi käännetyssä Weedissäkin Akame esitteli yrttien tuntemustaitojaan ^_^) Ja minulla ei ainakaan ole mitään tuota virallista parantajaa vastaan, mutta kannattaa ehkä neuvotella asiasta sen pelaajan kanssa, jonka johtamaan laumaan hahmo on tulossa | |
|
| |
Aisa Admin
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien Ke Loka 08, 2014 8:31 am | |
| Juu eihän kaikkia haavoja yms voi parantaa edes yrteillä. Neuvottelen kyllä sen laumanjohtajan kanssa asiasta mihin sitten hahmoni nyt satun lykkämään:D Taidan odotella sodan loppumista ja ajattelin laittaa ihan aiheen pystyyn, jos johonkin laumaan haluttaisiin erikseen tälläinen parantaja. Jos sellainen lauma löytyy toisin hahmoni tänne. | |
|
| |
Illumination
Viestien lukumäärä : 488 Join date : 18.10.2013 Ikä : 25
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien Ke Loka 08, 2014 9:04 am | |
| Koska minulla on Ohun toinen johtaja minulle kyllä tuo kävisi, pitää viellä kysyä Untamedin mielipidettä. Ohuun on aina tervetullut parantajia. | |
|
| |
Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien Ke Loka 08, 2014 8:20 pm | |
| Kyllä parantajat ovat minunkin puolestani tervetulleita Ohun joukkoihin (: Niitähän on periaatteessa käytettykin joskus npc-hahmojen muodossa, mutta olisi kivaa saada ihan oikea hahmo siihen hommaan ^^ | |
|
| |
Aisa Admin
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien To Loka 09, 2014 12:02 am | |
| No nyt, kun kiinnostusta on ilmennyt näin paljon tuon hahmoni hyväksyttäväksi tänään. Ajattelin, että haluatteko hahmon sinne ennen sotaa vai sodan jälkeen? | |
|
| |
Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien To Loka 09, 2014 2:57 am | |
| Minulle käy miten vain, parantajalla on varmasti tärkeä rooli myös sodan aikana, mutta varsinkin sen jälkeen (: | |
|
| |
Aisa Admin
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien To Loka 09, 2014 3:08 am | |
| Juu tuon hahmoni Ohun suuntaan, kun se on hyväksytty. Voidaankin pelin aikana sopia sille, joku luola tai tämmöinen missä se voisi hoitaa porukoita:D | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kysymys uutta hahmoani koskien | |
| |
|
| |
| Kysymys uutta hahmoani koskien | |
|