Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Elä tai kuole

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2014 5:37 am

Hitogoroshi

Hitogoroshi hymyili tälle kun hän sanoi että hänen pitää kuunnella toise sääntöjä. "eihän sääntöjen kuuntelu ole rakaa kun voi antaa toiselle ohjeita... hmm... tunnetko henkilön Chokkai o dasu? olen seurannut häntä ja hänellä menee mielestäni hyvin, vaikka hän pelkääkin minua. hänellä on jo narttu... miksi ei sinulla ole?" Hitogoroshi katsoo danseita rennosti ja kumartaa sanoen "pysyn vierelläsi ja taistelen puolestasi." Hitogoroshi nostaa päänsä ja istuuu ylväästi Dasein päätöstä.

//tää muuttui aika kiinnostavaksi Smile//
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2014 6:30 am

Dansei

"En tunne häntä." Dansei sanoi. Dansei kuitenkin vaikeni toiselle kysymykselle, koska ei halunnut mainita asiaa. Dansei ei oikeastaan vehkeillyt naaraiden kanssa ollenkaan. Sen klaanissa oli muutamia naaraita jotka olivat löytäneet kumppaninsa aiemmin hänen klaanistaan. Siltikään nämä naaraat eivät olleet mitenkään Danseille läheisiä.
"Olen kiitollinen avustasi, mutta ei sinun ole pakko..."
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2014 6:46 am

Hitogoroshi

Hitogoroshi katsahti danseita ja istahti. "jos haluat jatkaa johtamistasi kauemmin, sinun täytyy osata taistella paremmin... on koiria jotka valtaavat laumoja väkisin... minun on pakko... aikani on jo muutenkin lopussa joten ole kiltti ja anna minulle viimmeinen mahdollisuus olla kiltti." Hitogoroshi katsoo danseita hiaman masentuneesti ja sanoo "nimeni on Hitogoroshi. ja tarkoitusellakin. olen murhaaja!" Hitogoroshi näyttää vihaiselta ja suuttuu itseään kohtaan. hän huokaisee ja rauhottuu. "hmph... niin..."
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimePe Toukokuu 09, 2014 1:15 am

"Hyvä on. Saat opettaa taktiikoitasi klaanilaisilleni." Tämän sanottuaan Dansei katsahti siihen suuntaan missä sen klaani oli. Kaukaisuudessa tarkkaili yksi nuorimmista jotka olivat oppineet kiipeämään. Dansei katsahti tätä sillä tavalla kuin että kutsuisi klaanin paikalle, tämän jälkeen Dansei katsahti jälleen koiraa joka oli ilmoittanut nimekseen Hitorogoshin. "Klaanilaiseni eivät välitä vaikka yhteisö hajoaisi. Tarkoituksenani on opettaa kaikille aatteeni. On toinenkin tapa elää ja saada kunniaa. " Dansei katsoi takanaan kuuluvia ääniä. Klaanilaiset olivat paikalla. Dansei kertoi heille mitä oli tapahtunut ja antoi kaikkien tervehtiä Hitogoroshia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimePe Toukokuu 09, 2014 9:18 am

Hitogoroshi

Hitogoroshi nyökkäsi tyytyväisesti kun Dansei hyväksyi hänet. "Hei kaikille. minä olen Hitogoroshi ja haluaisin toimittaa kaikille että, opettakaa minut hyville tavoille niin saatte oppia liikkeitäni!" Hitogoroshi vihjasi hyvillä tavoilla Dansein tapoja kuten luiden hautaaminen, jne. Hitogoroshi tervehti ja esittäytyi tarkemmin kaikille nuoremmille ja pahoitteli yhtä jonka hän oli heittänyt päin puuta. "uskon että teistä kaikista tulee vahvoja koiria!" Hitogoroshi kuulutti iloisena joukolle, jota hän voi nyt kutsua perhe laumakseen. Hitogoroshi käänsi katseensa kohti Danseita ja odotti hänen käskyään. "olen palveluksessasi Dansei."
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimePe Toukokuu 16, 2014 5:38 am

Dansei

Dansei hymyili omalla tavallamsa klaanilleen. Klaanin yksi vanhimmista uroista tuli sen luokse. "Onko tämä viisas ajatus." Tämä uros sanoi Danseille. Uros kuitenkin vilautti tälle kaikkitietävän katseensa ja sanoi, "Kaikille pitää olla tilaisuus muuttua." Se käveli muiden klaanilaisten luokse ja antoi taas merkin lähteä liikkeelle. Uros kuitenkin antoi nuorten mennä edellä ja tiputtautui kulkemaan Hitogoroshin vierelle. "Kiitos sinulle. Uskon kaikissa olevan edes vähän hyvää." Dansei sanoi tämän katsoen pariin edessä kinastelevaan nuoreen urokseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimePe Toukokuu 16, 2014 5:47 am

Hitogoroshi

Hitogoroshille tuli pieni hymy joka ei siinä kauaa pysynyt. "kiitos." Hitogoroshi seurasi jonon hännillä koska tiesi, että hän ei ollut vielä niin arvostettu että voisi kävellä Dansein vierellä. Dansei kuitenkin pian tuli hänen vierelle. Hitogoroshi katsoi vähän aikaa Danseita ihmetellen ja pian antoi hyväksyvän hymyn. "saatan olla vanha ja viisas kuten muut sanovat, mutta en minä ole tämän arvoinen. mitä minä tämän olen ansainnut?" Hitogoroshi kuitenkin oli hetken ajatuksissaan ja sanoi "tai no, sillä ei ole juuri nyt väliä." Hitogoroshi jatkoi ehkä viimmeisimpiä hetkiä elämästään Dansein kanssa, hänen soturinaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2014 1:02 pm

Dansei

Dansei katsahti takaisin Hitogoroshiin hymyillen. "jotkut vain ovat sellaisia..." Uros sanoi tämän lauseen viitaten sillä itseensä. "Mitä sanoisit jos matkustaisimme Kyushulle." Dansein ideana oli kehittää nuoria mahdollisimman paljon ja pitkät matkat olivat ihan hyvä idea. Kyushulle matkan varrella oli jonkin verran merta milloin olisi hyvä harjoittaa myös uimista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Toukokuu 17, 2014 3:03 pm

Hitogoroshi

Hitogoroshi katsoi toista kääntämättä päätään. "hmm... voimmehan me mennä Kyushuun, mutta minä voi olla nuorille pieneä tauko paikkanan jos he väsyvät niin paljon etteivät meinaa pysyä pinnalla. huolehdi siä sitten sukellus pelastuksesta. minä uin sitte aika hitaasti, koska olen jo niin vanha, mutta löydän kyllä sinut. haistan veren kaukaa ja tunnistan omasi. voit siis ihan hyvi jättää miut jälkeenkin vähäksi aikaa." Hitogoroshi oli tyytyväinen Dansein päätökseen ja hän lähti matkaa, uuden ohtajansa vierellä.

Hitogoroshi poistuu

//kiitti pelistä. jatketaan Kyushus sit joskus Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Toukokuu 19, 2014 8:52 am

Dansei

"Kiitos, mutta en tiedä onko se tarpeen, kaikki osaavat kyllä uida..." Dansei katsoi nyt tuota vanhaa urosta joka käveli kumppaninsa vierellä. "Jotkut heistä voivat olla kylläkin niin vanhoja etteivät jaksa matkaa kokonaan." Dansei juoksi takaisin joukon kärkeen ja aloitti nopeatempoisen marssin.

//Dansei poistuu//

//Jatkakaamme myöhemmin siellä Kyushussa  Smile //
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Elä tai kuole - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Elä tai kuole   Elä tai kuole - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Elä tai kuole
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Honshu :: Iwate-
Siirry: