Nyt vihdoin ja viimein on Ginga RPG: Saigo no Ryoko valmis ottamaan vastaan ensimmäiset hahmonsa! Vanhat pelaajat saavat alkaa siirtämään hahmojaan uudelle foorumille, mutta toivoisin, että siirtyminen tapahtuisi enemmän vaiheittain, ettei kaikkia hahmoja heitettäisi heti tänne, jotta ehdin hyvin tarkistaa niitä ^^ Kaksi kolme hahmoa per pelaaja päivässä on hyvä määrä ja pelejä voikin sitten aloitella heti. Jos sivuilla on vielä jotain, minkä olen unohtanut, tulkaa vain ilmoittamaan heti!
Vaikka annankin nyt luvan aloittaa pelaamisen, niin vielä ei foorumi ole täysin valmis, vaan varsinkin noissa hahmolistoissa minulla tulee vielä hieman kestämään... Uusi päivitys tuleekin näillä näkymillä sitten kun olen ne saanut tehtyä. Hieman apuvoimaakin tulen itselleni hakemaan, muun muassa ainakin hahmohyväksyjän ja moderaattorin hommissa, mutta niistä sitten aikanaan...
VANHOILLE PELAAJILLE!
Pyytäisin teitäkin laittamaan oma keksimienne hahmojen esittelyt ensin hyväksyntään ja sitten vasta luvan saatuanne siirtäisitte ne niille kuuluviin paikkoihin. Tätä pyydän, koska uusissa säännöissä on tiettyjä kohtia, jotka haluan tarkistaa jokaisesta esittelystä, ja näin se menee helpoiten!
TOIVOTAN TEILLE ILOISIA JA MIELEKKÄITÄ PELIHETKIÄ!
- Sakha