| Kävelyllä. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Unknownsoldier
Viestien lukumäärä : 499 Join date : 04.03.2014
| Aihe: Kävelyllä. Ma Maalis 24, 2014 10:34 am | |
| Kyoshiro
Kyoshiro oli lähtenyt Gajyolta ja kulki nyt pitkin Furago-solaa. Se saattoi tuntea kevyen kevättuulahduksen kasvojaan vasten. Uros kiihdytti pian juoksuun ja hyppeli puiden oksilla. Pian se kuitenkin hyppäsi alas oksalta laskeutuen kevyesti nurmelle. Se katseli hetken ympärilleen ja huomasi ilokseen pienen jäniksen. Jänis hyppeli pahaa aavistamatta pusikkoon. Kyoshiro asteli hitaasti ja hiljaa pusikon lähettyville. Viaton jänis mutusti ruohoa, sen onni oli kuitenkin jäävä lyhytaikaiseksi sillä Kyoshiro oli upottanut hampaansa jo tämän kurkkuun. Jänis parka oli kuollut heti. Kyoshiro alkoi mutustaa maukasta jäniksen lihaa. | |
|
| |
Scháttén
Viestien lukumäärä : 213 Join date : 02.10.2013 Ikä : 26 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ma Maalis 24, 2014 11:55 am | |
| Shiokaze Käveli kohti Gajyota huolissaan tilanteestaan laumoihin liittymisestä. Se ei tiennyt menisiköhän Ohuun vai kaksosten puolelle. Molemmilla puolilla oli vahvoja sotilaita ja se uskoi miissä molemmissa saavansa taistelutovereita, mutta ei silti uskonut olevansa ainoa jolla oli ongelmia tämän saman asian kanssa. Shiokaze käveli pää pilvissä kunnes huomasi jonkun todella lähellä. Uros ei voinut enää perääntyä se uskoi toisen nähneen sen. "Päivää." Shiokaze sanoi kohteliaasti uroolle joka näytti juuri ruokailevan. | |
|
| |
Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ma Maalis 24, 2014 2:08 pm | |
| // onkos tämä kaksinpeli vai saako ängetä mukaan? :33 // | |
|
| |
Scháttén
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ti Maalis 25, 2014 5:27 am | |
| //Ei ole kaksinpeli mutta suunnittelimme tämän kyllä etukäteen. Se vain riippuu minun osaltani sittä millä hahmolla tulisit mukaan.// | |
|
| |
Unknownsoldier
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ti Maalis 25, 2014 5:57 am | |
| Kyoshiro
Kyoshiro oli jo ruokaillut hyvän tovin kun se huomasi jonkun puhuvan tälle. Uros nousi maasta ja loi katseen tuohon tulleeseen urokseen. "Kuka olet ja mistä tulet?" Kishu kysyi hieman töykeästi. Uroon silmät olivat jääneet pitämään toista silmällä. 'Jos se on vihollinen tapan sen tuohon paikkaan!' Kyoshiro tuumasi mielessään. Se otti muutaman askeleen takapakkia ihan vain varmuuden vuoksi.
// Minulle on aivan sama tuletko mukaan vai et. Jos Powerttylle sopii minullekkin sopii.// | |
|
| |
Untamed Admin
Viestien lukumäärä : 912 Join date : 15.10.2013
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ti Maalis 25, 2014 9:17 am | |
| // no jos peli on suunniteltu, niin pelatkaa toki rauhassa loppuun! (;// | |
|
| |
Scháttén
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ti Maalis 25, 2014 10:58 am | |
| Shiokaze toista tarkasti katseellaan vaikkakin se ei yrittänyt olla töykeä. "Olen Shiokaze, ja olen pohjoisesta peräisin." Uros ei voinut olla varma mistä oli nyt tulossa tai minne se oli menossa, mutta se tiesi tarkalleen että mistä se oli peräisin. Kuka oikein olet? Näytät jotenkin tutulta. Shiokaze kaiveli muistinsa perukoita yrittäessään muistaa olisiko joskus kuullut kishusta joka oli arvilla. Sen mieleen kuitenkin iski pätkittäin nimi Shirogane, mutta ei muistanut sen etunimeä. | |
|
| |
Unknownsoldier
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ke Maalis 26, 2014 6:51 am | |
| Kyoshiro
Kishu oli pitänyt katseensa toisessa ollakseen valmiina väistämään jos toinen olisi vihamielinen. " Shiokaze pohjoisesta... En ole kuullut... Jos kuulut kaksosten laumaan tapan sinut siihen paikkaan." Kyoshiro varoitti kovalla ja vankalla äänensävyllä. | |
|
| |
Scháttén
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Ke Maalis 26, 2014 10:56 am | |
| "Ettäs tiedät en kuulu mihinkään laumaan. Minä taas luulen että sinä olet Shirogane." Shiokaze katsoi toista viistosti nostaessaan päätään. Uros muisti nyt, että tämä kishu oli yksi ohun sotureista. Jotka olivat taistelleet Hougenia vastaan suuressa sodassa. "Etkös kuulukkin Ohuun?" Shiokaze yritti kysyä hieman varovaisesti toiselta, koska se vaikutti Shiokazen mielestä hieman epävakaalta. | |
|
| |
Unknownsoldier
| Aihe: Vs: Kävelyllä. To Maalis 27, 2014 3:21 am | |
| Kyoshiro
Kyoshiro nyökkäsi toisen vastaukselle. "No tottavie kuulun!" Kyoshiro huudahti. "En pakota liittymään ohuun, mutta se olisi paras vaihtoehto." Kishu yritti juonitella toista Ohun laumaan ovelasti. "Nyt minun on kuitenkin mentävä." Kishu sanoi päättäväisellä äänellä ja lähti hölkkäämään metsään.
// Kyoshiro poistuu// | |
|
| |
Scháttén
| Aihe: Vs: Kävelyllä. To Maalis 27, 2014 8:32 am | |
| Shiokaze katsoi kun toinen ohitti sen lähtiessään. Vai niin. No ainakin sinä olit röykeä. Shoikaze ei arvostanut tuntemattoman käytöstä suuresti. Uros kuitenkaan ei tehnyt enää muuta kuin huokaisi syvään ja jatkoi matkaansa. //Shiokaze poistuu// //Se olikin sitten lyhyt peli // | |
|
| |
Unknownsoldier
| Aihe: Vs: Kävelyllä. Pe Maalis 28, 2014 2:35 am | |
| // Jep jep // | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kävelyllä. | |
| |
|