Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Tapaaminen I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Tapaaminen

Siirry alas 
4 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 2:10 am

Nuori susi käveli pois kaupungin vilskeestä ja pysähtyi metsäpolulle. Se käveli hetken ja pysähtyi nähdessään kaksi muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 2:38 am

Chokkai o dasu kääntyi katsahtamaan kohti tätä tuttua sutta. ''Hei!
kuinka on mahdollista että ajaudut aina samaan paikkaan kuin minä?''
sitten hän pistää maata ja tutkailee ympäristöä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Buruizaa

Buruizaa


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 28.12.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Sastamala

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 2:56 am

Pardosa Jack

* Jack makoili rauhassa puun juurella, pää tassujensa päällä. Vaikka se olikin tunnollinen johtaja, se tiesi, ettei sen tarvinnut nähdä koko laumaansa jatkuvasti. Nuori uroo oli kuitenkin jatkuvasti valppaana, korvat höröllään, jos vaikka niihin tarttuisi epämääräisiä ääniä. Oli hyvä olla valppaana, nimittäin Jack saattoi vannoa kuulevansa puheensorinaa jostain etäänpää. Koirasusi pomppasi ylös, nuuhkien hiljaa. Peräti kahden vieraan koiraeläimen ominaishajut. Jack haukahti pari kertaa, eikä mennyt kauaakaan, kun kuusi sen sotilasta ilmestyivät paikalle ihmetellen, mikä oli hätänä.
" Saimme vieraita ", Jack sanoi ja lähti jolkottelemaan hajujen suuntaan, sotilaansa perässään. Seuraavan rinteen laelta Jack saattoi erottaa metsäpolulta kaksi hahmoa. Toinen oli vitivalkoinen, toinen kaksivärinen.
" Tervehdys, vieraat. Saanen tiedustella, mitä mahdatte tehdä minun maillani? " ruskeaturkki kysyi rauhallisesti, ottaen muutaman askeleen eteenpäin, erottuakseen paremmin niiden muutaman laumalaisensa joukosta. Jackin elkeet olivat hillityt, vailla minkäänlaista uhkaavuutta. Uhkaaviin eleisiin kun ei ollut syytä. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 3:27 am

Chokkaido huomaa tämä susi porukan joka on lähestymässä häntä ja Desettiä.
''kiipeän puuhun. en luota tuohon koira joukkoon.''
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 6:32 am

Desert katsoi porukkaa, sitten niiden johtajaa. Desert otti pari askelta kohti Jackia ja sanoi " Minun nimeni on Desert ja tulin vain tutkimaan tätä aluetta, arvon johtaja" Desert kumartui Jackin eteen ja nousi sitten hitaasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Buruizaa

Buruizaa


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 28.12.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Sastamala

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 7:18 am

Pardosa Jack

* Jack räpäytti silmiään kaksi kertaa nopeasti peräkkäin, kun valkoturkkinen susi lähestyi sitä, esittäytyen. Kumartuikin vielä. Jack hymyili, pudistaen päätään.
" Hauska tavata, herra Desert. Olen Pardosa Jack, mutta voitte kutsua minua pelkästään Jackiksi "", koirasusi esittäytyi. " Eikä minua tarvitse kumartaa. Saatte liikkua vapaasti, mutta älkää häiritkö laumaani ", Jack lisäsi, luoden silmäyksen taka-alalle jääneeseen koiraan.
" Kuka ystäväsi mahtaa olla...? " uroo kysyi, toista kulmaansa hiukan kohottaen. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 7:24 am

Chokkaido makaili oksalla ja katsoi jackiä.


Viimeinen muokkaaja, Little Teemo Wolf pvm La Maalis 01, 2014 7:33 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 7:26 am

"Hän on Chokkai, mutta hän taitaa hieman pelätä." Sanoi Desert ja katsoi puuhun. Sitten Desert katsoi Jackin laumaa ja sanoi " Hieno lauma teillä, Jack herra. Saanen kysyä montako laumalaista siinä on?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 7:35 am

kun jack alkoi katsomaan Choikkaidoa, hän katosi kuin ilmaan.
Sitten Chokkaido ilmestyy jackin naaman eteen ja sanoo. ''Hei. olen Chokkaido o dasu. Minä piiloudun yleensä, mutta koska tunnen sinun... noh, sanoisinko Voimasi, uskon ettei minulla ole mitään hätää. pakenin vain sen takia koska se on tapani. minua ahdistaa isot porukat.''
Sen jälkeen kun Chokkai lopetti hän meni takaisi desertin luo ja tökkäsi tylysti. siinä samassa hän kuiskasi ''Miksi sanoit että pelkäsin? jos olisin ihan pelännyt en olisi koira. urhea soturi ei saa näyttää pelkoaan. minä menin taistelu asemiin vain varuuksi että jos he käyvät kimppuusi, voisin samalla kutsua apua meille sillä heitä on 5 enemmän kuin meitä.'' sen jälkeen Chokkaido katsahti Jackiä ja sanoi ''voisinko jutella vähän aikaa Desertin kanssa? me tulemme kumminkin tapaamaan laumaasi jos haluat.''
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 4:56 am

"Anteeksi, en tiennyt." Kuiskasi Desert ja tönäisi hieman toista leikillään. Sitten uros katsoi Jackiä ja sanoi "Minua kiinnostaisi tavata ja tutustua laumaasi." Desert katsoi Jackiä ja sitten Chokkaita. "Tietysti voimme puhua." Uros sanoi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Buruizaa

Buruizaa


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 28.12.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Sastamala

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 7:11 am

Pardosa Jack

* Jack nyökkäsi, vilkaisten Desertia sivusilmällään.
" Ymmärrän ", uros sanoi valkoturkin selittäessä, että Chokkaiksi kutsuttu uros taisi pelätä. " Kiitos. Meitä on yhteensä 90 koiraa ja sutta ", Jack vastasi. Sitten puuhun kiivennyt Chokkai ilmestyi koirasuden eteen silmänräpäyksessä. Kiitos miltei stoistisen rauhallisuuden, ei Jack säikähtänyt, yllättyi vain hieman. Hymy ei kuollut uroksen huulilta vieläkään.
" Hauska tavata sinutkin, herra Chokkai. Ja olen pahoillani, olisin tullut yksin jos olisin tiennyt ", Jack pahoitteli kun Chokkai kertoi ahdistuvansa isoista porukoista. Koirasutta kieltämättä kiinnosti, mitä toinen oli tarkoittanut sillä, että se tunsi Jackin Voiman. Ehkäpä Jack kysyisi sitä myöhemmin.

Seuraavaksi vieraat kertoivat haluavansa keskustella keskenään, mutta tulisivat myös tapaamaan laumaa. Jack nyökäytti hitaasti.
" Totta kai, arvon herrat. Kim, voisitko käydä hakemassa muut tapaamispaikalle? " Jack pyysi eräältä laumalaiseltaan, joka lähti oitis tekemään työtä käskettyä.
" Seuratkaa, kun olette valmiita ", Jack kehotti, käännähtäen kannoillaan, ottaen suunnan kohti lauman yleistä tapaamispaikkaa. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 7:25 am

''kuules Desrt, sinun pitäisi tavata Sira puoleni.
voisit tutustua häneen kun hän pääsee tänne. tule mennään Jacki nperässä.''
Chokkaido kääntyi ja käveli hitaasti kohti Jackiä.

Mä lopetan sitten pian täällä käynnin. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 8:40 am

Desert seurasi Chokkaita ja kysyi " Kuka on Sira? Mennään nyt." Desert oli hyvin kiinnostunut Jackin laumasta ja lähti kohti tapaamispaikkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 8:53 am

Sisko puoleni Tsukigataa meinasin. Smile
hän on aika yksinäinen. voisit tutustua häneen kun hän tulee taas tapaamaan äitiäni. Wink

Kuunsirppiä ei oo vielä hyväksytty
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 8:56 am

"Hyvä on." Sanoi Desert ja pysähtyi. Desert tuli Chokkain luokse ja kysyi " Millainen hän on? Onko hän mukava?" Desert istahti maahan ja katsoi Jackiä. "Sinun taas pitäisi joskus tavata veljeni. Hän on oikein mukava. Sanoi Desert.

(Kawashimia ei ole vielä hyväksytty.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 10:51 am

''hmmm.... sisareni on todella lempeä äitiäni Bruberiä kohtaan ja minua. sinun kannattaisi tutustua häneen.
ai niin ja hän on todella leikkisä ja se on minun mielestäni söpöä kun hä leikkii toisien pentujen kanssa.
hän on jo 1 1/2.v ja metsästää tosi hyvin. minä olisi hänen parinsa mutten halua koska hän on mahatava pikku sisko minulle. jos olisin hänen kanssaan parina, en asuisi äitini kanssa enää ja hä kuolisis nälkään koska ei osaa metsästää muuta kuin kaloja ja niitä ei ole talvella. Sad''
Chakkoi jatkaa kävelemistään kohti Jackiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Illumination




Viestien lukumäärä : 488
Join date : 18.10.2013
Ikä : 24

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 10:55 am

//Weed tulee mukaan.

Weed.

Akita hyppelehti pitkin polkua ja huomasi hiukan kauempana väkeä.
Weed katsahti keitä siellä oli muttei tunnistanut heistä kuin yhden.
Takaisin alkuun Siirry alas
Buruizaa

Buruizaa


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 28.12.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Sastamala

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeSu Maalis 02, 2014 1:15 pm

Pardosa Jack

* Jack oli kääntänyt korvansa taaksepäin kohti keskustelevia lajitovereita. Uros ei erottanut sanatarkkaan, mistä kaksi muuta puhuivat, mutta tuskinpa asia koski sitä itseään. Jostain kauempaa Jack kuuli kuinka tanner tömisi. Lauma kokoontui parhaillaan, mitä ilmeisemmin. Kun uusi vieras tuoksu kantautui Jackin nenään, uros pysähtyi, vilkaisten olkansa yli. Tiikeriraitainen akita.
" Sinä siellä! Seuraa meitä, jos tahdot ", Jack huikkasi. Jos se olisi tiennyt, kuka oli kyseessä, se olisi ollut kohteliaampi.

Pian saavuttiin metsäaukealle, jonka olivat täyttäneen 90 erinäköistä ja kokoista koiraa ja sutta. Jack kröhäisi, jolloin edessä olleet laumalaiset siirtyivät sivulle. Jack oletti, että vieraista jokainen seurasi sitä. Kaksi pikkupentua syöksyi lauman seasta Jackin jalkoihin hihkuen. Koirasusi nauroi hiljaa ja kumartui nuolaistakseen pentujen naamoja. Sen jälkeen ne katosivat takaisin omille paikoilleen, kun niiden emo käski ne takaisin. Vaikkei Jackillä omia pentuja ollutkaan, se oli hyvin isällinen ja tiesi, miten pienokaisia käsiteltiin.
Koirasusi loikkasi loivasti muotoutuneelle kivenlohkareelle, jonka päältä se piti aina puheensa. Kun oli muita korkeammalla, sai äänensä kuuluviin.
" Kaikki, nämä ovat vieraitamme! Olen suonut heille luvan kulkea maillamme ", Jack ilmoitti. Lauman seasta kuului mutinaa ja kuiskailuja. Jack kiinnitti huomionsa sitten tiikerinraitaiseen akitaan.
" Kuka sinä mahdat olla? Olet yhtä tervetullut kuin nämä muutkin ", koirasusi kertoi hymyillen, mutta siristi hiukan silmiään. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Illumination




Viestien lukumäärä : 488
Join date : 18.10.2013
Ikä : 24

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 5:06 am

Weed.

''Huomaan että et tiedä kuka olen,olen Weed,Ohun ylipäälikkö''.
Akita sanoi ja katseli tätä laumaa hieman kiinnostuneena.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 6:47 am

"Hei kaikki." Sanoi Desert ja kumartui. Sitten Desert seurasi Jackiä ja näki ylipäälikkönsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 7:45 am

Kun Chokkaido joutui keskelle tätä laumaa, häntä karmi mutta kun hän näki pennut, hän rauhoittu ja meni heidän luokseen tutustumaan ja leikkimään.
pennut näyttivät pelkäävän minuaa vähän. menenpä heidän viereen makaamaan ja pelleilen. ehkä he tykkäisivät miusta ja tulisivat luokseni.
'' hei. olen Chokkaido. en tee pahaa teille. tulkaa luokseni niin leikitää jotain. minulla on tylsää jutella koko ajan aikuisille ja ikävöin lapsuuksien leikkejä.''
Takaisin alkuun Siirry alas
Buruizaa

Buruizaa


Viestien lukumäärä : 85
Join date : 28.12.2013
Ikä : 27
Paikkakunta : Sastamala

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 10:02 am

Pardosa Jack

* Jack nielaisi kuivasti akitan esitellessä itsensä Ohun ylipäälliköksi. Lauman keskuudessa alkoi hälinä, miksattuna Desertille osoitettuihin tervehdyksiin. Seropi tunsi itsensä hölmöksi, kun oli puhutellut kyseistä ylhäisyyttä kuin mitä tahansa tavista. Jack laskeutui kiveltä nopeasti ja korvat niskaa vasten uros kumarsi ylipäällikköä.
" Pahoittelen tahdittomuuttani, arvon ylipäällikkö "", koirasusi lausui juhlallisesti. Vaikkei Jack laumoineen ollutkaan Ohun liittolaisia, ei ohulaisten kanssa kannattanut turhaa riitaakaan lietsoa. Jack nousi ylös, ryhdistäytyen. Vai tällainen oli Ohun ylipäällikkö. Jack oli kuullut kyllä tarinoita Ohusta ja sen legendaarisista sotureista ja sen mielestä oli jännittävää tavata yksi niistä kasvokkain. Olivatkohan Chokkai ja Desert Ohusta...?

" Pennut! Olkaa kohteliaita ja tervehtikää ", Jack huudahti Weedin ja Desertin ohitse, huomatessaan Chokkain, joka yritti tutustua pentuihin. Edes pikkupennut eivät kyseenalaistaneet johtajansa tahtoa, vaan lähtivät lähestymään Chokkaita.
" Saanko tarjota herroille ruokaa? Voitte tulla lepuuttamaan jalkojanne holviini ", Jack ehdotti. "Holvi" oli maan alle kaivettu laaja alue, jonka sisäänkäynti oli onton puun juurella. Holviin mahtui tarvittaessa koko lauma, mutta se oli pääasiassa vain Jackin käytössä. Seropi katsoi kutakin uroota vuoroin, ottaen askelen taaksepäin. *
Takaisin alkuun Siirry alas
Illumination




Viestien lukumäärä : 488
Join date : 18.10.2013
Ikä : 24

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 10:20 am

Weed.

Akita nyökkäsi ja sanoi: ''Minulla onkin nälkä ja olen kävellyt jo pitkän matkaa.''
Weed seurasi Jackia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 10:35 am

Chokkaido nosti pennut selkäänsä ja vei ne johtaja luo ja jäi holvin oven eteen vahtimaan jottei kukaan vakoillut sillä hän aisti tuntemattoma hajun. Chokkaico ei kauaa ollut pihalla kunnes meni syömään jotain pientä.
'' Jack, minulla olisi asiaa. ulkona on tuntematonta liikettä. en oikein usko että sinun laumassasi on yhtäkään koiraa tai sutta jolla olisi irokeesi?''
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitimeMa Maalis 03, 2014 10:36 am

Desertkin nyökkäsi ja sanoi "Minullakin on nälkä. Kiitos kutsusta, tulen mielelläni. Tuletteko te ylipäälikkö ja Chokkai?" Desert käveli seropin luokse ja sanoi "Kiitos kaikesta. Te olisitte hyviä Ohun sotureita tai apulaisia kaksosia vastaan."
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tapaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tapaaminen   Tapaaminen I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tapaaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Tapaaminen
» Tapaaminen
» Tapaaminen
» tapaaminen
» Tapaaminen metsässä

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Hokkaido :: Sapporo-
Siirry: