Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Ensimmäinen haaste

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeMa Helmi 24, 2014 11:45 am

//BlackWolf, pyri olemaan ensin sanomatta, että Weed poistuu jos sitten palaatkin seuraavalla vuorolla sen kanssa takaisin. Weed voi kyllä feikata lähtemisensä, mutta tässä tapauksessa, älä ilmoita siitä pelityksesi perässä, vaan mainitse vaikka mielummin viestissäsi Weedin aikomuksista. Jos ilmoitetaan erikseen, että ((Hahmo X poistuu pelistä)), niin sillä tarkoitetaan todella, että hahmo poistuu alueelta tekemään jotain muuta pidemmäksi aikaa ja palaa sitten joskus takaisin jos palaa. On hämäävää ilmoittaa hahmon lähtemisestä, vaikka pelaaja ei ajatellutkaan sen todella lähtevän, tai ainakin omaa pelaamistani se häiritsee jonkun verran, en tiedä muista//

Yookai

Yookai oli kahden vaiheilla lähtisikö jatkamaan matkaansa vai jäisikö odottelemaan josko paikalla tapahtuisi vielä jotain, mikä saisi sen mielenkiinnon heräämään. Sen katse vaelteli kahden vieraan suden välillä ja se pohti ahkerasti olivatko nämä sen arvoisia, että sen pitäisi jäädä kuluttamaan aikaansa tänne, kun sen olisi pitänyt olla jo matkalla kohti etelää.

Silloin kuitenkin sekä Desert että Shiokaze puhuivat sille, jolloin uros päätti, ettei kaksoset kuitenkaan tarvitsisi sitä, palasi se tai ei. Eikä sitä ikinä tiennyt, vaikka se saisikin puhuttua toisen kaksikosta puolelleen ja näin verottaisi edes pikkuruisen osan Ohun voimista.
"Taistelen mielelläni, jos täällä on joku, joka uskoo olevansa vertaiseni", valkoturkki vastasi Desertille kääntyen vasta sitten Shiokazen puoleen.
"Olen Kagayaki Yookai, Paholaiskaksosten laumasta", se esittäytyi, tällä kertaa yrittämättäkään pimittää asioitaan niin kuin oli aikaisemmin tehnyt kieltäytyessään kertomasta Weedille ja Desertille miksi sattui olemaan Kitamissa.
"En siis ole mikään kotirakki", se lisäsi vielä, viitaten ivallisesti Shiokazen aikaisempaan kommenttiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Helmi 25, 2014 2:26 am

Desert katsoi toista valkoturkkia, huokaisi ja sanoi " Voisin minä pienen erän ottaa, ennen lähtöäni." Desert juoksee Yookain sivulle, yrittää upottaa hampaansa valkoturkin oikeaanetujalkaan ja rupeaa pyörimään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 26, 2014 12:22 pm

"No Yookai. Millaisia rakkeja ne kaksoset ovat?" Sen sanottuaan Shiokaze katsahti Dersertiin mikä oli lähtenyt hyökkäysyritykseen Yookaita vastaan. "Kuules mitä luulet muuttavasi erillaiseksi tuolla hyökkäyksellä kun et äskenkään mitään sillä saavuttanut." Kahdestaan Desertillä ja Shiokazella olisi mahdollisuus, mutta uros ei kunnioittanut tuota liian innokasta taistelijaa. Raitaturkki hymyili taistelijoita päin ovelasti. "Viimeinen kysymys. Haluatteko ansaita luottamukseni?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Helmi 26, 2014 2:49 pm

Sillä Välin Susi koira Chokkai o dasu Alkoi nauramaan, ylhäällä puiden latvoissa. Sitten hän hyppää ja kaataa Deserti.
''Minä suorastaan nautin teidän esitämisestänne, Desert''
''Suotta Pälästyt. Minä olen Chakkoi o dasu. minä olikin etsimässä tässä Weediä. tietääkö kukaan mihin hän meni?''
Sitten hän nostaa tassunsa Desertin pään päältä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 27, 2014 1:32 am

"Haluaisin ansaita luottamuksesi." Susi sanoi ja perui puheensa Yookaita kohtaan. Sitten se katsoi Chokkaita Shiokazea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 27, 2014 5:12 am

Chokkai o dasu kääntyy katsomaan Shiokazea.
''Etkös sinä ole Shiokaze? Yksinäinen kulkia kuin minäkin??''
''olen kuullut että olit taistellut kaksosten alamaisien kanssa... onko se totta?''
Chokkai istahtaa maaha ja katsoo Shiokazea.
Sitten hän näkee weedin hännän puskien takaa, muttei kerro kenellekkään.
''minä lähden tästä pian. niin, Shiokaze.  vastaatko kysymyksiini?''

//Hän jää odottamaan Shiokazen vastausta. (kun hän lähtee, niin hän okeasti menee Weedin luo)  Mä yritän käydä täällä mahdollisimman useasti Smile//


Viimeinen muokkaaja, Female Wolf pvm To Helmi 27, 2014 2:37 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 27, 2014 8:51 am

Desert lähti kävelemään piilossa olevan ylipäälikkönsä luokse. Desert huokaisi ja katsahti taakseen. Näytti siltä ettei Yookai aikonut seurata nuorukaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Illumination




Viestien lukumäärä : 488
Join date : 18.10.2013
Ikä : 24

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTo Helmi 27, 2014 9:02 am

//En osallistu tähän enään mutta Weed on silti viellä lähistöllä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 28, 2014 9:27 am

se on siis
1.Hopsufani
2.Sakha
3.Powertty
4.Little teemo wolf
Huh huh
Mä muuten olen melkein joka päivä koko päivän linjoilla.
mä toivoisin että me kaikki voitais sopia päivä jolloin kaikki olis täällä ja
voitais jatkaa tätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimePe Helmi 28, 2014 11:25 am

//Siivosin aihetta hieman, että älkää ihmetelkö jos muutamia viestejä puuttuu sieltä täältä. Pyritään hoitamaan tästä eteenpäin hoitamaan ylimääräiset puhumiset jossain muualla, tai peliviestien yhteydessä//

Yookai

Valkoturkki onnistui loikkaamaan pois Desertin hampaiden edestä, olihan toisen sanat jo hieman varoittaneet tulevasta hyökkäyksestä. Shiokazen ääni häiritsi alkamassa olevaa kamppailua, minkä takia myös Yookai vetäytyi pikaisesti kauemmas Desertistä.
"Ehkä tämä saa jäädä myöhempään", se mumisi itsekseen ja kohotti hailakat silmänsä Shiokazea kohti.
"Kaksoset vai", se totesi ennemmin kuin kysyi, "no, sanoit sen itsekin. Ne ovat rakkeja, mutta pelottavia sellaisia. Niillä on uskomattoman suuri lauma verrattuna niiden ikään ja saamaan kokemukseen. Ne ovat sodan lapsia, julmia ja armottomia, mutta kunnioitettavan taitavia taistelijoita."

Yookai ei aikonut peitellä kaksosten luontoa vaikka yrittikin jonkin verran puhua Shiokazea puolelleen. Jos se olisi selittänyt kuinka mahtava paratiisi kaksosten lauma olisi ja saisi näin toisen puolelleen, se itse olisi saanut huonon maineen tuodessaan laumaan jonkun, joka odotti saapuvansa joukkoon, joka ottaisi sen vastaan avoimin mielin. Tällainen tulija kuolisi jo ennen seuraavaa auringon nousua.

Seuraavaksi Shiokaze esitti viimeisen kysymyksensä:
"Haluatteko ansaita luottamukseni?"
Paimenkoira antoi Desertin vastata kysymykseen ensin, miettien omaa vastaustaan.
"Luottamuksella ei ole väliä", se sanoi, "kunnioitus on se mikä ratkaisee." Uros ei odottanut kenenkään toverinsa suojaavan sen selkää taistelussa: se odotti niiden luottavan sen hoitavan omat vihollisensa, samoin kuin se itse oletti näiden pystyvän suojaamaan omaa selkäänsä. Pientä luottamusta siinä saatettiin vaatia, mutta kunnioitus toista ja tämän taitoja kohtaan oli tärkeämpää Yookaille.

Chokkai o dasun saapuessa Yookai vain vilkaisi tätä verisesti. Toinen vaikutti kovin äänekkäältä ja uteliaalta sen mielestä, ja sen tyyppiset henkilöt olivat useimmiten sellaisia, joista valkoturkki ei sen suuremmin välittänyt. Uros päätti ainakin aluksi vain pitää huomionsa siinä uroksessa, joka oli kiinnostunut Kaksosten laumasta, ja jättää muut sen huomion ulkopuolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 8:33 am

Shiokaze pysyi nyt hiljaisena. Yookai oli aikalailla puhunut sen puolelleen, mutta uros ei tiennyt viitsisikö ruveta leikkimään kaksosten kanssa. Shiokaze siirsi katseensa Deserttiin. "Miten ajattelit ansaita kunnioitukseni? Tuollaisella innolla." Shiokaze pudisti päätänsä hitaasti ja samalla myös toruvasti. Shiokaze siirsi nopeasti katseensa tähän uuteen tulokkaaseen. "Sanoit olevasi Chokkai o dasu. En ole kuullut sinusta aiemmin. Ja ei, se ei ole totta, en ole mielestäni taistellu kaksosten kanssa tai niitä vastaan." Millaisena hölmönä ne minua pitävät? He ovat niin nuoria. Niin paljon opittavaa vielä.

Lopulta susi siirsi katseensa Yookaihin. "Puhuit itsekin kaksosista rakkeina, joten et taida kunnioittaa heitä kovinkaan paljoa." Shiokaze mietti hetken ennen kuin jatkoi. "Käsityksemme kunnioituksesta on hyvinkin sama. Mitä taas kaksosiin tulee, en tiedä haluanko lähteä leikkimään sotaa Ohulaisten kanssa." Uros loi nopean silmäyksen Desertiin. "Se on vaarallinen leikki mitä en haluaisi kokeilla, mutta ensin haluan itse nähdä millaisia rakkeja nuo kaksoset ovat."

//Haluan sitten pienen ottelun Yookain kanssa, vaikka onhan tämä juonittelukin ihan kivaa.  Very Happy //
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 9:14 am

"En tiedä vielä, mutta enköhän minä jotain keksi. Sano vain, jos tarvitset joskus apua." Sanoi Desert ja katsoi ensin Shiokazea, sitten Chokkaita ja lopuksi Yookaita. Desert ajatteli `Mitähän Yookai aikoo? Saa nähdä` Desert otti pari askelta kohti Chokkaita ja Shiokazea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeLa Maalis 01, 2014 10:10 am

''Shiokaze... olen kuullut sinusta vääriä juttuja ja haluaisin tietää millainen oikeasti olet. olen kuullut että olet murhaaja mutta, en enää usko siihen. voinko liittyä sinun matkaasi mihin ikinä menet?''
Chokkaido vapautti sanansa niin rohkeasti  kuin pystyi. Chokkai ei ollut suunnitellut matka ystäviä mutta, hänen mielestään Shiokaze oli niin mysteerinen että hän kokonaan unohti pelätä sitä vaaraa joka oli seurannut häntä ympäri japania ja se lähestyi entistä nopeampaa. se oli kaksoset. Chokkai ei viitsinyt kertoa että oli joskus käynyt salaa heidän reviirillään. siksi hän ei oikein tykännyt Yookaista mutta kunnioitti sitä että hän ei oikein tykännyt heistä. ''aiotko palata kaksosten luokse Yookai?
minä en aijo käydäkkään siellä!'' Samassa Chokkai yritti peittää pelkoaan Yookain hajuun joka muistutti hirveästi kaksosia. jos Chokai nyt oli oikeassa ettei Yookai tykännyt heistä, hän uskoi että Yookaista voisi tehdä todella hyvän ohun soturin joka saisi paljon enemmän kunniaa siellä.
''oletko aivan varma että Luottamuksilla ei olisi väliä? mistä sinä voisit sen tietää?'' samassa Chokkai murahti epäkohteliaasti ja istahti Ylevästi. toivon että hän luulisi minua omahyväiseksi. saisin sillä vähän turvaa pelostani. Silloin hän tuijotti todella karmivasti Desertiä silmiin. hän ei ole kovinkaan vahavan näköinen. voisin ehkä suojata Yookaita jos hän hyökkää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2014 10:15 am

Yookai

Yookai virnisti lähes huomaamattomasti, kun Shiokaze sanoi niiden kunniakäsityksen olevan jokseenkin samanlainen. Muutama sana sinne tänne ja toinen oli jo ehkä kääntymässä sen puolelle.
"Sekä Harakiri että Kamikaze ovat yhdessä kunnioitettavia ja pelottavia otuksia, mutta yksinään ne eivät vedä verojaan isälleen. Kunnioitukseni niitä kohtaan ei ole läheskään yhtä suuri kuin kunnioitukseni edesmennyttä Doragoa kohtaan", uros selitti. Kaksoset olivat saaneet paljon aikaiseksi lyhyiden elämiensä aikana, mutta vielä ne eivät olleet saaneet valkoturkkien täydellistä kunnioitusta. Se ei helposti kunnioittanut itseään nuorempia johtajia.

Shiokaze mainitsi, ettei pakosti ollut innoissaan lähdössä Ohua vastaan, mihin Yookai vain pudisti päätään vaisusti.
"Japani on tällä hetkellä nukkuva sotatanner. Jossain vaiheessa täytyy ottaa joku puoli. Minä en ole määräämään kumpi on oikea päätös", uros sanoi. Se alkoi pikku hiljaa ihmetellä itsekin kuinka paljon sanoja sen suusta päästyi ja kuinka paljon se oli jo yrittänyt nostaa kaksosia hyvään valoon. Se ei ollut yleensäkään puhuvaa sorttia, vaan antoi muiden kääntää huomionsa jonnekin muualle.

Valkoturkki kuuli Chokkain sille esittämän kysymyksen ja käänsi kylmän katseensa tätä kohti naurahtaen pilkallisesti.
"Olenko vai antanut sellaisen kuvan, etten palaisi?" se esitti vastakysymyksen toiselle. Se ei ollut todellakaan mikään massamurhaaja, mutta juuri se tunne kaksosten laumassa, ettei ikinä voinut olla varma milloin joutuisi kuolemaan, toi elämään paljon enemmän jännitystä.
"Ja miksikö luottamuksella ei olisi väliä? Luottamus asettaa esteitä. Jos sinun pitää tappaa joku johon luotat ja joka luottaa sinuun, asiat vetävät liian monimutkaiseksi ja tuskallisiksi. Ja luottamuskin on vain sana. Mikään ei estä sitä henkilöä, johon luotat kääntymästä sinua vastaan ja surmaamasta sinua. Toisaalta, jos tunnet toista kohtaan vain kunnioitusta, se ei tarkoita sitä, ettetkö pysyisi tämän lähellä varuillaan", paimenkoira selitti, alkaen heti hetkeltä katua ettei vain käskenyt muita pysymään hiljaa ja sitä, ettei ollut heti kättelyssä lähtenyt paikalta.

//Ottelu käy hyvin ^^//
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2014 10:58 am

Chokkai katsahati ensin Yookaita, sitten Deserttiä ja tuumi.
Yookai antaa minulle kylmät väreet ja desert näyttää taas heikolta, mutta Desert on ystäväni. en mitenkään voisi hyökätä hänen kimppuun.
Chokkai näki Yookain karmivat ja Halveksuvat silmät. sen jälkeen hän katosi.

//Chokkai sitten käyttää tekniikkaansa (Ehkä)//
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2014 11:22 am

Desert katsoi molempia uroita ja muisti äkkiä jotain. "Voi ei, minun piti tavata isä ja olen myöhässä. Tuletko mukaani Chokkai?" Kysyi Desert ja lähti kävelemään poispäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2014 11:54 am

Nukkuva sotamanner... Niin karu tapa kuvailla Japania tällä hetkellä. Shiokaze hymyili kolmikolle edessään,"Haluan mieluiten katsoa vain sotaa vierestä. En pidä suurista tappeluista, mutta haluan kiertää Japania vielä jonkin aikaa ja valita puoleni vasta viime hetkellä." Uroon hymy muutui nopeasti vaisuksi. "Chokkaiko nimesi oli? Anteeksi vain, mutta en halua yli innokasta pentua seuraamaan minua ympäriinsä. Olen yksinäinen susi, enkä kaipaa seuraa tällä hetkellä." Raitatukki laski päätänsä alaspäin. Hetkisen päästä Desert kysyi Chokkaidolta tulisiko tuo hänen mukaansa. Tuon kaksikon lähdettyä, Yookaikin varmaan lähtisi. Haluan kyllä ensin testata Yookain voimia. Miten vain voin aloittaa tämän taistelun? En halua olla röyhkeä ja vain hyökätä varoittamatta. Toisin olisi kyllä sodassa taistellessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeTi Maalis 04, 2014 12:50 pm

Chokkai sanoi, ''en ole yli innokas. jos olisin yli innokas olisi kun pikku sisareni Tsugikata. voin sanoa että olen aika rauhallinen. varsinkin siskooni verrattuna, mutta ei minua kiinnosta oikeasti tulla mukaasi. kysyin vain kaipasitko juttu seuraa. ei sitten. lähden tästä Desertin kassa tapaamaan hänen isäänsä.''
Tämän jälkeen sanottuaan Chokkai ei edes halunnut katsoa Shiokazea naamaan koska tämä haukkui innokkaasi. Chokkai mietti.
hah. minä sinulle innokkaat näytän! tapaisitpa sisareni. heh. Shiokaze menisi hulluksi heti häen seurassaan. en kestä katsoa halveksujan naamaa enempää. eikä hänestä ole muutenkaan avuksi... juttuuni...
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeKe Maalis 05, 2014 6:30 am

Desert pysähtyi hetkeksi ja vilkaisi taakseen. "Tule vain. Ehkä isä opettaa sinulle jonkun hienon tekniikan. Olet tosi hyvä ystävä." Sen sanottuaan Desert jatkoi kävelemistä. Desert tiesi että määränpää oli Akita- kenin ja Futago-solan välinen alue.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sakha
Admin
Sakha


Viestien lukumäärä : 266
Join date : 26.09.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Kouvola, Kuusankoski

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimePe Maalis 07, 2014 9:54 am

Yookai

Valkoturkki nyökkäsi Shiokazen sanoille ymmärtäväisesti tämän sanoessa, ettei ollut vielä valmis valitsemaan puoltaan. Uros ei kuitenkaan vastannut heti odottaessaan Chokkain ja Desertin poistumista. Yookai kohotti katseensa takaisin Shiokazeen vasta hetken kuluttua ja kallisti päätään pieni ilkikurinen pilke silmäkulmassaan.
"No, jos muutat mieltäsi, etsi minut. Toisaalta se voi olla hieman hankalaa, mutta kai onnistumme joskus törmäämään..." se mumisi melkein itsekseen, "minun kauttani pääset kuitenkin helpommin Kaksosten alaiseksi."

Yookai hiljeni ja oli jo melkein lähtemässä pois, kun se yhtäkkiä pysähtyikin kesken askeleen, ja kääntyi takaisin Shiokazea kohti.
"Toisaalta, jos haluat minut taaksesi, sinun tulee todistaa taitosi", uros sanoi ja yritti pakottaa Shiokazen kääntämään katseensa Kiwotsuketellä tuijottamalla tämän silmiin (?) ja tekemällä omilla silmillään pienen, lähes huomaamattoman liikkeen sivulle. Katsoi toinen pois tai ei, mikä oli yleensä hyvin epätodennäköistä, valkoturkki astui muutaman askeleen sivulle ja syöksyi varoittamatta Shiokazea kohti, yrittäen ottaa tukevan otteen tämän kaulasta. Yookai ei kuitenkaan purisi liian tiukasti jos saisi otteen, sillä sen tarkoitus ei ollut tappaa. Ote olisi kuitenkin sen verran tiukka, että ainakin jollakulla toisella voisi olla hankaluuksia päästä irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://sainoryo.palstani.com
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Maalis 16, 2014 7:48 am

Shiokazelle tuli Yookain sanojen jälkeen vastustamaton halu katsoa sivulle. Se oli kääntänyt päätänsä ihan vain hieman, voidakseen katsoa melkein taaksensa. Uros pakotti kääntämään katseensa takaisin Yookaihin, mutta toista ei näkynyt. Shiokaze näki vaaleaturkin välähdyksen silmäkulmastaan, ja syöksähti nopeasti eteenpäin melkein takertuen omiin jalkoihinsa. Toinen oli onnistunut hipaisemaan sen takajalkaa, se oli kuitenkin vain pintanaarmu. Yookai ei ollut varoittanut sitä, mutta se tiesi että taistelu oli nyt alkanut. Shiokaze kiersi Yookain vasemmalle puolelle ja yritti hyökätä sen niskaan painaakseen valkoturkin alas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Maalis 16, 2014 8:14 am

Chokkai katsoi sivusta kun Yookai ja Shiokaze hyppivät toistensa ympärillä.
Chokkai vilkaisi yookain naamaa. se ei näyttänyt mitenkään tappon himoiselta jote Chokkai ei hetkahtanut.
Chokkai pyöritteli silmiään noiden kahden pelleilystä.
''tuo on turhaa.'' Chokkai sanoi miehekkäästi ja ylväästi
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Maalis 16, 2014 8:34 am

"Tuletko Chokkai?!" Desert huusi pitkän matkan päästä, puunoksalta. Desertillä oli kiire, eikä hän tiennyt tulisiko toinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Maalis 16, 2014 10:13 am

Chokkai huusi Desertille
''en! tämä ottelu on kiinnostava.''
Chokkai jatkoi kahden hölmöilyn vahtaamista.


Viimeinen muokkaaja, Little Wolf pvm Su Maalis 16, 2014 12:22 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Hopsufani

Hopsufani


Viestien lukumäärä : 955
Join date : 31.01.2014
Ikä : 26
Paikkakunta : Lappeenranta, mattila

Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitimeSu Maalis 16, 2014 11:02 am

"Hyvä on, nähdään myöhemmin!" Desert huusi kun hyppäsi alas puunoksalta. Desert lähti tapaamaan isäänsä.

//Desert poistuu//
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ensimmäinen haaste - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ensimmäinen haaste   Ensimmäinen haaste - Sivu 2 I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ensimmäinen haaste
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» Ensimmäinen Kohtaaminen (Kaksinpeli, Hopsufani)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Hokkaido :: Kitami-
Siirry: