Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
paluu taistelusta I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 1 käyttäjä paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 1 Vierailija

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 paluu taistelusta

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sensei

Sensei


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.05.2014

paluu taistelusta Empty
ViestiAihe: paluu taistelusta   paluu taistelusta I_icon_minitimeLa Helmi 21, 2015 2:52 am

blue

Blue hölkkäsi hänen laumansa päämajaan. Blue  asteli sisään taloonsa ja nukahtaa. Bluen sotureita oli kuollut 70, mutta blue ei välityänyt siitä. Blue ajatteli vain kannibaalien tuhoamista. Yhtäkkiä bluen sotilas saapui kertomaan että laumalla ei ole ruokaa. Blue käski metsästäjien hakea ruokaa. Sitten blue ajatteli elämäänsä lauman johtajana. Blue mietti onko hänen laumallaan muulla tavoitetta kuin vihollisen tappaminen. Blue alkoi hartaasti miettiä luopumista laumastaan. toisaalla joku bluessa sanoi " et voi lähteä." Blue katseli laumaansa hänellä ei ollut ketään kenelle luovuttaa johtajan paikka. sitten blue mietti mitä hän tekisi kulkurina. sitten blue katsoi yhtä sotilastaan joka meni metsään blue lähti seuraamaan häntä. Blue katsoi kauempaa kun sotilas harjoitteli. Blue astui esiin " mikä on nimesi?" Blue kysyi toiselta " johtaja olen tyson liityin laumaasi ensinmäisenä olin silloin 2 vuotta vanha." Tyson sanoi bluelle hän olisi ehkä sopiva johtaja. blue ajatteli "Kuuntele tarkkaan luovutan paikkani sinulle." Blue kertoi toiselle itku kurkussa "mitä?" tyson kysyi hän ei ollut uskoa korviaan "niin sano laumalleni että karhu tappoi minut ja jos joku vastustaa sinua tapa hänet." Blue sanoi ja juoksi pois. "Johtaja! Muista että jos haluat joskus takaisin johtajaksi luovutan paikkani." Tyson huusi vielä bluen perään. Blue juoksi syvälle metsään pari kyyneltä tippui maahan, mutta blue kovettui jälleen ja jatkoi matkaa eteenpäin ilman määrän päätä. Tyson ulvoi kaikki koolle " blue on kuollut! Minä otan johtajan paikan. "onko johtaja kuollut?" kuului monen sotilaan suusta. "Minä otan johtajan paikan et sinä!" Huusi yksi soturi jonka nimi oli roy. "Sitten taistelet minua vastaan!" Tyson huusi samalla hän hyppäsi roytä kohti ja viilsi tämän kurkun auki.

//Blue poistuu.//
Takaisin alkuun Siirry alas
 
paluu taistelusta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hopeaturkin paluu.
» Rigelin paluu.
» Paluu ninjakaupunkiin
» Paluu kotiin.
» Hirviön paluu. (Kaksinpeli, Untamed.)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Honshu :: Hiroshima-
Siirry: