Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Pe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

Jaa | 
 

 Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Ginlanderz

avatar

Viestien lukumäärä : 49
Join date : 06.11.2013
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)   Pe Maalis 20, 2015 6:08 pm

Kurushimi

Nuorempi susi analysoi Satsujinin liikkeitä ja sanoja. Heti pihaan saapuessaan tämä huomasi jonkin olevan vialla. Satsujinin tutkiessa konttien sisältöä, Kurushimi tutki hiljaa ympäristöään. Tämä ei nähnyt ruumiita läheltä, mutta tunnisti hajun perusteella näiden olevan jotain koiraeläimiä. Susi lisäksi haistoi pistävän epäluonnollisen hajun rakennuksen suunnasta ja lähti seuraamaan hajujälkeä, mutta seisahtui parin askeleen jälkeen Satsujinin laskeutuessa takaisin alas.

Kurushimi vilkaisi pikaisesti isänsä suuntaan, mutta kiinnitti sitten huomionsa takaisin rakennukseen. Hetken ajan uros oli syvässä yksipuolisessa tuijotuskisassa rakennuksen kanssa. Susi spekuloi mielessään tulevia tapahtumia. Mitä me odotamme? Tämä ajatteli Satsujinin lähestyessä pihan keskipistettä.

Nuori uros havahtui Satsujinin "kompastuessa". Tämä riensi välittömästi isänsä luokse ilman toista ajatusta. Uros ei laisinkaan huomannut rakennuksen takakuistilla tapahtunutta liikehdintää. Juuri kun Kurushimi laskeutui alemmas aikeinaan nostaa teeskentelevän Satsujinin, vanhempi susi pahoitteli seuraavia aikeitaan, hämmentyneenä Kurushimi pysähtyi ja kuin tilauksesta tämän korvat poimivat ilman halki lähestyvien nukutusnuolien aiheuttavan suhinan. Uros käänsi katseensa vaistonomaisesti nuolien suuntaan ja ajassa joka tuntui silmänräpäykseltä, Satsujin oli noussut ylös ja tylysti tönäissyt Kurushimin lähestyvien nuolten lentoradalle.

Susi iski varmana etujalkansa maahan, pysäyttäen Satsujinin aiheuttaman hetkellisen syöksyn.

Kurushimi kavahti tuntiessaan olkapäässään ja kyljessään pistävän kivun kun kaksi nukutusnuolta osuivat miltei samanaikaisesti tämän kehoon ja lävistivät suden ihon. Uros käänsi katseensa vasemmalle puolelle kehoaan ja järkyttyi kahden nuolen näystä. Tämä iski hampaansa välittömästi olkapäässä olevaan nuoleen ja veti sen rajusti irti, toiseen nuoleen tämä ei ylittänyt, joten uros alkoi hätäisesti tähyilemään ympärilleen. Rakennuksen kuistilta lähestyi ihmisiä verkon kanssa, susi tähyili vielä tarkoituksenaan löytää isänsä, mutta ei nähnyt Satsujinia missään.

Kurushimi kirosi itsekseen ja ampaisi juoksuun pihan halki tarkoituksenaan paeta metsään, mutta ensimmäinen askel jonka tämä otti tuntui paljon raskaammalta kuin sen olisi pitänyt. Toisen askeleen kohdalla susi tunsi olkapäänsä menevän tunnottomaksi, kolmannen askeleen kohdalla Kurushimi kaatui maahan ja kamppaili kiivaasti päästäkseen ylös.

Pian Kurushimia lähestyneet ihmiset saavuttivat tämän ja heittivät verkon uroksen päälle. Tämä riehui ja yritti päästä vapaaksi verkon alta, mutta joka liikkeen jälkeen tämä oli vain väsyneempi ja pian uros vain makasi paikoillaan verkon alla, suden katse harhaili metsään nukutusaineen vaikuttaessa ja juuri ennen kuin Kurushimin katse himmentyi täyteen pimeyteen, tämän katse kohtasi puiden lomassa olevan Satsujinin katseen (?).

//Kurushimi menettää tajuntansa.//
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Untamed
Admin
avatar

Viestien lukumäärä : 912
Join date : 15.10.2013

ViestiAihe: Vs: Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)   Ma Maalis 23, 2015 11:55 am

// pitäisikö tämä osuus lopettaa nyt tähän, ja tehdä aikahyppäys, jonka jälkeen Satsujin tulisi auttamaan Kurushimin pakoon? ^^ tästä tapahtumastahan voisi kulua vaikka vuosi eteenpäin? //

Satsujin

Mustan suden katse pysyi Kurushimissa koko ajan. Satsujin tunsi valtavaa voitonriemua, kun toinen jäi kuin jäikin nuolisateeseen. Hetken ajan susi pelkäsi Kurushimin pääsevän pakoon, sillä toinen taisteli melko rajunnäköisesti ihmisiä ja nukutusainetta vastaan. Satsujin tunsikin helpotuksen aallon pyyhkäisevän ylitseen, kun Kurushimi kaatui maahan, ja ihmiset nostivat tämän mukaansa, kantaen sisään. Kurushimin viimeinen katse, jonka tämä loi isäänsä ennen tajunnan menetystä, kulki suoraan suden ruumiin lävitse, muttei tavoittanut tunteita. Vaikka toinen olikin hänen poikansa, eikä Satsujin halunnut toisen kuolevan, ei susi tiennyt rakkaudentäyteisestä isä ja poika -suhteesta mitään. Kurushimi oli hänelle ennemminkin kuin liittolainen, joka oli koulutettava ja hiottava loppuun saakka.

Satsujin kääntyi hitaasti ympäri, ja lähti kävelemään kohti vuoristoa. Nyt ei auttaisi muu kuin odottaa. "Älä pelkää, poikani. Haen sinut kyllä takaisin, kun olet valmis." Satsujin sanoi itsekseen. Siksi aikaa uros vetäytyisi luolaan, jossa kaikki pahuus oli alkanut, ja jossa se vielä kerran tulisi syntymään uudelleen.

_________________

~The Living Legend~

Gin ~ Yukimura ~ Tesshin ~ Kurotora ~ Harakiri ~ Satsujin ~ Shorutora ~ Kenji ~ Hatsumomo ~ Ryukiba

Tulossa: Kiki
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ginlanderz

avatar

Viestien lukumäärä : 49
Join date : 06.11.2013
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)   Ti Maalis 24, 2015 3:54 am

// Vuosi on aika pitkä aika, sopiiko se kronologisesti muiden tapahtumien kanssa? //
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Untamed
Admin
avatar

Viestien lukumäärä : 912
Join date : 15.10.2013

ViestiAihe: Vs: Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)   Su Maalis 29, 2015 3:20 am

// mietin juuri ihan samaa itsekin. Mites olisi sitten vaikka...ööö...4kk ? : D //

_________________

~The Living Legend~

Gin ~ Yukimura ~ Tesshin ~ Kurotora ~ Harakiri ~ Satsujin ~ Shorutora ~ Kenji ~ Hatsumomo ~ Ryukiba

Tulossa: Kiki
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Ginlanderz

avatar

Viestien lukumäärä : 49
Join date : 06.11.2013
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)   Ti Maalis 31, 2015 10:08 am

// Sopii, aloitammeko uuden pelin, jatkammeko tästä vai... ? //
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content




ViestiAihe: Vs: Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)   

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Isän jalanjäljillä (Kaksinpeli, Ginlanderz)
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Shikoku :: Tokushima-
Siirry: