Ginga RPG: Saigo no Ryoko
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ginga RPG: Saigo no Ryoko

Sivusto on lopettanut toimintansa. Lämmin kiitos kaikille mukana olleille<3 Useampi tämän pelin pelaajista pyörii nykyään osoitteessa: gingantulevaisuus.palstani.com jos Ginga-aiheinen pelaaminen kiinnostaa. :)
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 
Rechercher Tarkennettu haku
4.3.2016 Kiitos!
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimePe Maalis 04, 2016 2:17 am kirjoittaja Illumination
Moi kaikki, tiedän että olen vain moderaattori mutta koska kukaan muu foorumin ns henkilökunnan …

Kommentit: 0
Viikon aktiivisimmat kirjoittajat
No user
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 2 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 2 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 30 käyttäjää, tämä oli La Kesä 17, 2017 1:51 pm
Statistiikat
Meillä on 23 rekisteröitynyttä käyttäjää
Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on xxminttuxx

Käyttäjämme ovat kirjoittaneet yhteensä 5075 viestiä 385 viestiketjussa
Hahmostatistiikat
Ohun lauma

- Urokset: 24

- Nartut: 5

Yhteensä: 29


Paholaisten lauma

- Urokset: 7

- Nartut: 1

Yhteensä: 8


Susien Monarkian sotajoukot

- Urokset: 1

- Nartut: 2

Yhteensä: 3


Mustien Susien Imperiumin sotajoukot

- Urokset: 3

- Nartut: -

Yhteensä: 3


Muut

- Urokset: 10

- Nartut: 1

Yhteensä: 11


Laumattomat

- Urokset: 8

- Nartut: 3

Yhteensä: 11


YHTEENSÄ: 65

 

 Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 1:37 pm

Cheri

Naaras oli haaveillut liikaa ja lopulta päätynyt Aomoriin. Koska se oli harhaillut niin kauas ohusta se päätti ettei se menisikään sinne hetkeen. Talvi ei ollut ollut niin kylmä kuin se oli ajatellut. Harhailu ei ollut hyvä ajatus. Nyt en enää tiedä missäpäin Ohu on. Olisi kannattanut vain pysyä Kazen kanssa. Cheri käveli hiljalleen poispäin Ohusta, vaikka ei sitä itse tiennytkään. Hiljalleen myös sen mahaan alkoi sattua. Nälkä... Täytyy kai etsiä ruokaa. Cheri kulki puustoa päin olettaen, että löytäisi jotain syötävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 1:41 pm

Chokkaido o dasu

Chokkai oli metsästämässä. Hän kuuli jonkun kovaa mahan murinaa.
hän myös haistoi ilmassa tuntemattoman koiran.
kukakohan oikein on tänne asti eksynyt?
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 1:47 pm

Cheri katseli varovaisesti ympärilleen kunnes haistoi vieraan. En olisi uskonut tapaavani täällä ketään. Luulin että olisin täällä yksin ajatusteni kanssa. Naaras yritti välttää tuota tuntematonta, mutta uskoi että toinen oli jo huomannut sen olivathan he jo niin lähellä toisiaan. "Kuka sinä olet?" Naaras kysyi suiskaten vieraalta niin hiljaa että toinen hädintuskin kuuli sen sanovan mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 1:51 pm

Chokkaido o dasu
kuuli hiljaista puhetta jostakin muttei tiennyt mistä.
hän hyppi puuhun nähdäkseen paremmin puskien takaa.
hän jätti peuran raadon maahan. hän näki jonkun oransin valkoisen hännän puskien takaa ja luuli tämän vakoilevan. hä hyppäsi takaisin ruokansa luokse ja huusi
''kuka ikinä olet, tule esiin!''
sitten hän katsoi päin puskaa josta oli nähnyt hännän.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 1:57 pm

Cheri kuuli vieraan käskevän tämän tulevan pois piilostaan. "E-En aio mitään pahaa... Minä vain..."
Cheri lopetti lauseensa kesken se ei uskaltanut sanoa uroolle, että sillä oli nälkä. Jos se kertoisi vieras voisi käydä sen kimppuun tietäen, että naaras oli heikkona, koska ei ollut syönyt.
Cheri siirtyi pois puun takaa ja katsoi urosta sen syvän sinisiin silmiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 2:00 pm

Chokkai o dasu
oli varuillaan mutta varma että tuntematon oli peloissaan.
''ei hätää tule esiin vain. en aijo satuttaa ellet ensin satuta minua.''
hän istahti tapponsa eteen suojelle sitä koska oli itse niin nälkäinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 2:06 pm

Cheri huomasi vieraalla olevan saalista, ei kuitenkaan uskaltanut kysyä tuolta mitään.
Naaras siirsi katseensa maahan. Sen hiljaisen hetken kuitenkin rikkoi sen mahan murina.
Voi ei miksi juuri nyt? Tämä ei ole reilua en aikonut tehdä mitään. Cheri kääntyi hiljalleen poispäin vieraasta jotta voisi lähteä etsimään itselleen ruokaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 2:08 pm

Chokkaido o dasu
näki puskan pienestä raosta nartun ja kuuli sen mahan murinan.
Chokkaido vaistomaisesti ryntäsi perään ja kysyi
''onko sinulla nälkä? ja mistä päin muuten olet?''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 2:16 pm

Uros ryntäsi Cherin luo juuri kun se oli kävelemässä poispäin. "O-On..." Cheri vastasi vastahakoisesti ajatuksiinsa. "Olen Tokiosta... Olin siellä kotikoirana. Cheri katsoi uudelleen vieraaseen joka tuntui olevan sillä erittäin mukava. Miksi..? Miksi hän on niin mukava? En vain ymmärrä. Tosin luonnossa en ole tavannut kovinkaan montaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 2:24 pm

Chokkaido o dasu
hän on nälkäinen... mutta minäkin olen... no en voi jättää häntä nälkään.
''voit syödä peurastani niin paljon kuin jaksat. ei minulla ole nälkä'' juuri sen jälkeen hänen vatsansa murisi vaisusti ja Chokkaido punastui. ''Anteeksi!'' hän äkisti yritti korjata virheensä kun valehteli olevansa nälkäinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 2:52 pm

Cheri hymyili hempeästi vieraan sanoihin.
Se katsoi vieraan takana olevaan peuraa, kunnes toisenkin maha murisi. "Ai... Luulin ettet ole nälkäinen." Cheri hymyili vieraalle. Naaras huomasi uroksen punastuvan. Se käänsi katseensa suuntaan josta se oli tullut jotta vieras ei näkisi sen itsekin punastuvan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:01 pm

''anteeksi epäkohteliaisuuteni. olen Chokkaido o dasu mutta voit kutsua minua Chokkaidoksikin vain.
ei se o dasu ole minulle niin tärkeä. mitäs sanot jos jakaisimme peurani?''
Chokkaido käntyi koti peuraa ja käveli kohti sitä. Chokkaido pysähtyi puskan viereen ja kysyi ''tuletko?''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:07 pm

"Kyllä se minulle sopii." Cheri käänsi katseensa takaisin peuraan. Naaras käveli kohti maassa makavaa raatoa. "Olen Cheri..." Se istuuntui peuran eteen ja odotti toisen aloittavan ensin, koska se oli hanen saaliinsa. "Mistä päin sinä muuten olet?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:10 pm

Chokkaido vastasi ''itse asiassa olen täältä. saat aloittaa ensin syömään. minulla ei ole kiire.''
Chokkai makasi raadon vieressä
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:16 pm

Cheri aloitti hitaasti syömään peuran takajalkaa. "Saalistitko tämän peuran itse?" Cheri kysyi hennolla äänellä. Vieras oli tarjonnut tälle syötävää, mutta Cheri oli antanut vain kysymyksiä. Naaras pysyi hiljaisena se ei enää halunnut vaivata kysymyksillään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:18 pm

Chokkai vastasi: ''kyllä. nykyää peuroja on aika harvassa. se on kyllä minun mielestäni sääli.''
Chokkai odotti rauhallisesti että Cheri olisi valmis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:23 pm

Cheri lopetti syömisen syötyään tarpeeksi, joilla se pärjäisi jonkin aikaa. "En halunnut vaivata sinua, mutta en ole kovin hyvä metsästämään. Enkä halua mennä ihmisten alueelle tonkimaan mitään roskia." Cheri sanoi jo hieman hupaisammin saatuaan vähän energiaansa takaisin. Se ei halunnut jäädä kauaksi aikaa odottamaan paikalleen. Naaras aikoi vieläkin kyllä pyrkiä Ohuun hinnalla millä hyvänsä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:25 pm

Chokkai nousi seisomaan ja kysyi ''mihinkäs olet muuten menossa?''
Sen jälkeen Chokkaido alkoi syömään raadosta jääneitä lihoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:27 pm

"Olen suuntaamassa Ohuun, niinkuin aiemminkin... Eksyin silloin ajatuksiini ja ajauduin tänne asti."
Cheri yritti olla kertomatta mitään liian henkilökohtaista, vaikka sitlä tuntui,että se voisi kertoa Choikkaidolle mitä vaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeLa Maalis 08, 2014 3:29 pm

Chokkaido vastasi: ''Ohuun? minä olen myös menossa ohuun tapaamaan Desertiä ja Tsugikataa. he ovat kuulemma saaneet pentuja.''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeSu Maalis 09, 2014 2:49 am

"Aikamoinen sattuma... Keitä ovat Desert ja Tsugikata?" Cheri kysyi hetkeäkään epäilemättä. Se tunsi jotain mikä voisi muuttaa sen koko elämän jo se vain viitsisi kysyä. Naaras ei kuitenkaan uskaltanut kysyä mitään. Se ei halunnut Chokkaidon luulevan sen olevan epätoivoinen etsiessään suojaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeSu Maalis 09, 2014 7:08 am

''Desert on minun paras ytäväni ja Tsugikata pikku siskoni, mutta en ole nähyt heitä nyt 3 kuukateen.''
Chokkai alkoi kävelemää vastakkaiseen suuntaan mihin Cheri oli ollut menossa.
Chokkai kysyi cheriltä : ''tuletko seurakseni?''
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeSu Maalis 09, 2014 7:10 am

"Tulen mukaasi jos et pahastu... Tarvitsinkin oppaan Ohuun." Cheri lähti kävelemään Chokkaidon kanssa samaan suuntaan. Se antoi Uroksen mennä edeltä, ja tuli itse vähän taaempana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Little Wolf

Little Wolf


Viestien lukumäärä : 303
Join date : 23.02.2014
Ikä : 24
Paikkakunta : seinäjoki

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeSu Maalis 09, 2014 7:13 am

Chokkai
''joten... meinaatko ettet tiedä missä päin ohu on? ei ohu kovinkaan kaukana ole. kuules... mitä jos... äh. antaa olla.''
Chokkai punastuu ja katsoo poispäin Cheristä
Takaisin alkuun Siirry alas
Scháttén

Scháttén


Viestien lukumäärä : 213
Join date : 02.10.2013
Ikä : 25
Paikkakunta : Lapua

Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitimeSu Maalis 09, 2014 7:17 am

"En... En tiedä missä se on tai mitä siellä on." Chokkaidon käännettyään päänsä äkisti toiseen suuntaa Cheri otti pari juoksuaskelta nähdäkseen syyn. Naaras hymyili ystävällisesti Uroolle. "Mitä..? Sano se loppuun kun kerran aloititkin." Naaras otti pari nopeaa askelta, jotta pääsisi Chokkaidon vierelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) Empty
ViestiAihe: Vs: Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)   Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf) I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Eksyneet - (Kaksinpeli, Little Wolf)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Aalloissa siis (kaksinpeli, Little Wolf)
» Aalloissa siis 2 (kaksinpeli, Little Wolf)
» Rieki Lauma. Tutustuisimmeko? (Kaksinpeli - Little Wolf ja Spectre)
» Matkalla Kohti Hyvää Tulevaisuutta (Kaksinpeli: Powertty & Little Wolf)
» Apujoukkoja (Kaksinpeli)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ginga RPG: Saigo no Ryoko :: PELIALUE: Honshu :: Aomori-
Siirry: